Gjest wonderinggirl Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg lurte på hvor lang tid det ville ta før noen spurte om det, hehe. Du skal la blikket vandre i en trekant. Se personen inn i det ene øye, så i det andre. Deretter lar du blikket vandre på skrå nedover mot magen, for så å vandre opp til det første øyet igjen. Kan gjentas. Skriv og fortell om du får napp, da! hehe...spennende...kan aldri tenke meg at det blir bra, men...skal testes ut! Kommer med rapport... :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 hehe...spennende...kan aldri tenke meg at det blir bra, men...skal testes ut! Kommer med rapport... :-) Flott! Jeg trodde heller ikke at det skulle funke den gangen, men det gjorde det altså til gangs :-) 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg lurte på hvor lang tid det ville ta før noen spurte om det, hehe. Du skal la blikket vandre i en trekant. Se personen inn i det ene øye, så i det andre. Deretter lar du blikket vandre på skrå nedover mot magen, for så å vandre opp til det første øyet igjen. Kan gjentas. Skriv og fortell om du får napp, da! i hvilket tempo skal dette gjøres by the way? Kan det fungere fra hvilken som helst avstand? og hvorfor fungerer det egentlig? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 i hvilket tempo skal dette gjøres by the way? Kan det fungere fra hvilken som helst avstand? og hvorfor fungerer det egentlig? Du må gjøre det i et rolig tempo. Du må jo ikke stå lenger unna enn at du får blikkontakt. Hvorfor det funker vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Du må gjøre det i et rolig tempo. Du må jo ikke stå lenger unna enn at du får blikkontakt. Hvorfor det funker vet jeg ikke. hmm..vel, jeg har selv opplevd når menn står og ser på deg nedover kroppen, og det er ikke noe særlig...Har en følelse av at det blir litt det samme her? at du liksom studerer og vurderer kroppen hans..? Ikke vet jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det er godt å se at du er like forelsket hele tiden. Hvor lenge blir han hjemme denne gangen? Forhåpentligvis over jul og nyttår:) Han har ny jobb nå, så han er ikke borte mer enn 2 uker i slengen. ) Men i forbindelse med jula kommer han hjem lille julaften og reiser ikke ut igjen før 18. januar! Vidunderlig! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 hmm..vel, jeg har selv opplevd når menn står og ser på deg nedover kroppen, og det er ikke noe særlig...Har en følelse av at det blir litt det samme her? at du liksom studerer og vurderer kroppen hans..? Ikke vet jeg... Det er jo helt opp til deg hvor langt ned du lar blikket gli... Men siden det stod beskrever i boken om kroppsspråk, så er det nok ikke bare meg det har fungert for. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 I kennelen. Hvordan får jeg henne til å slutte å bjeffe? Og nå har hun fått løpetid; hun løper rundt og rundt huset hele dagen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 På vorspiel før vi dropåbyen. Vært sammen i 11,5 år, og gift i 6,5. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 På vorspiel hos en felles bekjent. Dro på byen sammen etterpå. Vært sammen i litt over 2 år nå =) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Han har ny jobb nå, så han er ikke borte mer enn 2 uker i slengen. ) Men i forbindelse med jula kommer han hjem lille julaften og reiser ikke ut igjen før 18. januar! Vidunderlig! To uker er ingenting, selvom jeg vet at det kan føles lenge når man er forelsket;) Kos dere i den lange juleferien i hvert fall. 0 Siter
alannia Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg hadde faren hans som trenings-instruktør og han mente jeg var et godt svigerdatter-emne og ordnet det slik at vi traff, uten av vi egentlig forstod det før lenge etter vi var sammen. Skal siest at jeg har det beste forhold til mine svigers som en kan tenke seg til. 0 Siter
Velouria Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Traff ham første gang da jeg var femten, på besøk hos en felles bekjent. Vi kom opp i en diskusjon om musikk og film og siden har vi bare fortsatt. Vi var bestevenner i 5 år før vi ble kjærester. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.