Gå til innhold

Ballkjoler

Gjest 'HaPPyHaPPySmiLeSmiLe'

Anbefalte innlegg

Gjest 'HaPPyHaPPySmiLeSmiLe'
Skrevet

Det er snart russeball og jeg trenger en ballkjole. Er ikke sikker på hvor man får kjøpt dette til ikke en altfor høy pris (ikke mer enn 1200 kr). Noen som vet om noen bra butikker i Oslo/Akershus-området? Det hadde også vært fint hvis noen visste om en side på internett hvor man kunne se bilder av kjoler :)

På forhånd takk!

Gjest Cezalion
Skrevet

Der var det mye bløff du - de var jo utsolgte for minst halvparten av varene jo!

Men det var mye lekkert da... :o)

Åh. Tok meg ikke bryet med å sjekke hvordan det sto til med lagerbeholdningen :)

Skrevet

Åh. Tok meg ikke bryet med å sjekke hvordan det sto til med lagerbeholdningen :)

Ikke at noe av det hadde passet min kropp da... :o) Holder jeg den vekten jeg har og strekker meg ca. 20 cm i lengden så kanskje...

Gjest Cezalion
Skrevet

Ikke at noe av det hadde passet min kropp da... :o) Holder jeg den vekten jeg har og strekker meg ca. 20 cm i lengden så kanskje...

Hehe. Får ønske deg en strekkbenk til jul.;-)

Skrevet

På Bjølsen i Oslo (Buss 37 til Nydalen T, gå av på Advokat Dehlies plass) ligger det en butikk som heter noe sånt som 2 B U, eller noe sånt. Den har masse fine kjoler i vinduet, åpnet forrige uke. Ligger i Bentsebrugata ca 29/31, veldig lett å se

Ellers så ligger det en i Prinsens gate ca. 25. (i Oslo) Trikk 10 kjører bl.a. rett forbi. Husker ikke hva den heter...

Elles så er det en i Asker sentrum. Heter Askepott eller Cinderella. Her har jeg kjøpt begge mine ballkjoler :-)

Lykke til

Skrevet

Ååååh! Den røde der var aldeles nydelig! Så enkel og så stilig!

*Ønske seg 20 cm til jul*

Kjøp den, og få en "sydame" til å legge den opp for deg da vel!?

Skrevet

Kjøp den, og få en "sydame" til å legge den opp for deg da vel!?

*Hehe* Jeg tror ikke mine valker blir så lekre i en sånn tettsittende sak... Måtte ha prøvd den først og jeg bor ikke i Oslo heller så. Men det er jo lov å drømme!

Skrevet

*Hehe* Jeg tror ikke mine valker blir så lekre i en sånn tettsittende sak... Måtte ha prøvd den først og jeg bor ikke i Oslo heller så. Men det er jo lov å drømme!

Oslo? Lilly.dk er jo danske. Tror ikke de har forhandler i Oslo etter det jeg kan se (men en på Lillestrøm da). Men de har forhandler i Stjørdal! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...