Gjest Calóni Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg har aldri hatt problemer med noen av delene;) Det eneste jeg har problem med er å forstå problemet. Kvinner har menstruert hele tiden og det har vært laget det ene problemet etter det andre. Er det virkelig slik at nå i vår moderne, steriliserte tid så er hygienien et problem? Jeg ser ikke på det som et stort problem. Det var bare en litt pussig sammenligning du kom med 0 Siter
frosken Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg er så hardfør at jeg tåler det også ser det ut til. Egentlig er det vel knapt nok noen som er rene nok til å kunne lage mat for andre sett ut i fra synsvinkelen til de som får slikt på hjernen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg ser ikke på det som et stort problem. Det var bare en litt pussig sammenligning du kom med Innlegget var pussig så det var en grunn til å reagere på det. Hvorfor skulle hygienen til mensturerende kvinnfolk være et problem? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.