Gå til innhold

Når det er snakk om suging her

Gjest Er det noe å gjøre med dette da?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min "utløser" veldig mye væske (glidemiddel), og dette syns jeg er _veldig_ ekkelt, så hvis jeg ikke konsentrerer meg skikkelig for ikke å få det i munnen, så går det greit, men hvis jeg får det i munnen så brekker jeg meg med en gang. Det er jo så seigt, og bare tanken på det gjør meg kvalm. og det er SÅ plagsomt. Hvordan gjør dere det?

Syns det er skikkelig dumt, for da må jeg avbryte det. Han sier ingenting da, men jeg vet jo at han blir skuffet. JEG blir jo skuffet. Er det noe å gjøre med det eller??

Jeg liker å suge ham, og liker å se at han nyter det,men denne væsken ødelegger alt, så jeg suger ham svææært skjelden, mens han kunne slikket meg hver dag, hadde jeg hatt lyst til det. uff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207722-n%C3%A5r-det-er-snakk-om-suging-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• cecily

7

• Lillemus

6

• Prozak

6

Tror du bare må venne deg til det, han har ikke mulighet til å styre hvor mye som kommer eller når det kommer.. Eller så må du finne deg en ny kjæreste, tror bare omtrent halvparten av gutta har dette glidegreiene. Uflaks for deg...:)

:( Nei, bytte ham ut pga dette kommer jo ikke på tale da. Vi har kjempegod sex ellers, det er bare denne analsexen.

Kan du ikke bare tørke det meste bort? Bruke mye spytt event?

Eller klarer du ikke å fortsette uansett?

Bruker spytt ja, så jeg slipper å "svelge" væsken. Men nytter ikke å tørke vekk,for det kommer ut litt og litt hele tiden. Og det er jo turn-of å avbryte for å tørke da, hehe. av og til fortsetter jeg,men ikke alltid. Men altså, brekker meg ikke hver gang da. Går fint _som regel_, og jeg suger ham til han får orgasme, men bare tanken på denne væsken får meg til å ikke ville begynne engang. tror ikke jeg kan gjøre noe med dette altså... Han er bare sånn! Jaja..

Annonse

Gjest Er det noe å gjøre med dette?

Forskjell på folk gitt - jeg liker den væsken jeg. :o) Synes den setter en spiss på hele sugeopplevelsen, uten den ville det da blitt veldig tamt?

Åja - da så. Nei, jeg er kanskje litt kresen når det gjelder å få ting i munnen. Tror jeg _aldri_ hadde greit å svelge sæden hans.

Skulle ønske jeg var som deg !;)

Åja - da så. Nei, jeg er kanskje litt kresen når det gjelder å få ting i munnen. Tror jeg _aldri_ hadde greit å svelge sæden hans.

Skulle ønske jeg var som deg !;)

Jeg svelger som en helt! ;o)

Likte ikke å svelge med tidligere sengepartnere, men med denne....! :o) Har jo likt å suge tidligere også, men det har i grunnen aldri gitt meg så veldig mye selv, men nå? Jeg tenner som f*** på suge ham! Snodig. :o)

Jeg svelger som en helt! ;o)

Likte ikke å svelge med tidligere sengepartnere, men med denne....! :o) Har jo likt å suge tidligere også, men det har i grunnen aldri gitt meg så veldig mye selv, men nå? Jeg tenner som f*** på suge ham! Snodig. :o)

Neida, ikke snodig det. Tidligere ga ikke suginga meg noen ting heller, men nå blir jeg skikkelig kåt. Og det med samme partner, så det må jo være noe med meg da;)

(Altså, dette skjer når jeg ikke svelger væsken da....hihi.)

Annonse

Det er ikke stort å gjøre med hvis du ikke liker dette. Eventuelt prøve å lære deg å like det, men det er nok lettere sagt enn gjort.

Men det er ikke alle guttene som lekker så mye, jeg f.eks lekker ikke, så vi er forskjellig "skrudd" sammen.

Det er ikke stort å gjøre med hvis du ikke liker dette. Eventuelt prøve å lære deg å like det, men det er nok lettere sagt enn gjort.

Men det er ikke alle guttene som lekker så mye, jeg f.eks lekker ikke, så vi er forskjellig "skrudd" sammen.

Ja,ja, ikke noe å gjøre med dette altså :( Men men. Lære går kanskje an, eller at jeg bare venner meg til det etter hvert ;) Bare ta tiden til hjelp.

Ja,ja, ikke noe å gjøre med dette altså :( Men men. Lære går kanskje an, eller at jeg bare venner meg til det etter hvert ;) Bare ta tiden til hjelp.

Så lenge han lekker så mye så har du to valg, enten slutte å suge han, noe som er kjipt for dere begge, eller at du forsøker å like det, som sikkert ikke er mindre kjipt. Lett skal det ikke være:-)

Gjest har du prøvd dette?

Bruk hånden litt innimellom, godt for han at du bytter på litt (blir mer spennende å gelde seg til du begynner igjen) og du får sjansen til å tørke av litt med hånden. Kan jo da tørke deg på laken el. lignende ganske diskret.

Forstår frustrasjonen din. Blir uggen i legemet bare av å lese innlegget ditt.

Men er det sæd han lekker eller er det den ekle smøringa som forhudssystemet står for? Hvis det er det siste er det jo bare å be han skjære seg om. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...