Gå til innhold

Når det er snakk om suging her

Gjest Er det noe å gjøre med dette da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• cecily

7

• Lillemus

6

• Prozak

6

Annonse

Annonse

*Hehe* Jeg tror han hadde for trang forhud og fikk like godt kappa hele forhuden. :o) Han har vel fortalt det her inne sånn omtrent 714 ganger. ;o)

Men det er bare noe jeg har skrytt på meg for å slippe å røpe meg som muslim, i disse lite muslimvennlige tider.

Gjest hans og grete

Hei

Jeg har hatt to sexualpartnere. Min forrige partner skilte aldri ut denne væsken som du refererer til. Da jeg første gang skulle suge min "nye" kjæreste var dette noe nytt for meg. Jeg holdt rett og slett på å brekke meg. Syns det var kjempeekkelt og at det smakte merkelig. Grudde meg i hæl til å suge han igjen.

Tenkte at kanskje jeg ville venne meg til det etterhvert. Jeg utstyrte meg med drops og tyggi, og spytt på forhånd slik at jeg kjente minst mulig smak de første gangene. Etterhvert ble jeg faktisk vandt til det. Nå syns jeg faktisk det er godt når denne væsken kommer. Savner når den ikke kommer.

Har alltid sagt at jeg ikke under noen omstendigheter kunne falt meg inn å få sæd sprutet i munnen eller svelge den. Jeg var rett ogs slett sikker på at da kom jeg til å brekke meg (pga. konsistensen). Men her for noen måneder siden bestemte jeg meg for å forsøke det også. Tenkte at det kanskje smakte noe lignende som den væsken som jeg nå er vandt med. Jeg ble faktisk positivt overrasket. Jeg klarte å få det i munnen uten å brekke meg og jeg svelgte faktisk også en del av det, til min kjærestes store glede:-) Men jeg blir nok aldri den store svelgeren:-D men nå har jeg ihvertfall prøvd det, og kommer nok til å gjøre det av og til.

*Hehe* Jeg tror han hadde for trang forhud og fikk like godt kappa hele forhuden. :o) Han har vel fortalt det her inne sånn omtrent 714 ganger. ;o)

Jeg har ikke fått det med meg, jeg. Jeg trodde ikke omskjæring var så vanlig her i Norge.

Hei

Jeg har hatt to sexualpartnere. Min forrige partner skilte aldri ut denne væsken som du refererer til. Da jeg første gang skulle suge min "nye" kjæreste var dette noe nytt for meg. Jeg holdt rett og slett på å brekke meg. Syns det var kjempeekkelt og at det smakte merkelig. Grudde meg i hæl til å suge han igjen.

Tenkte at kanskje jeg ville venne meg til det etterhvert. Jeg utstyrte meg med drops og tyggi, og spytt på forhånd slik at jeg kjente minst mulig smak de første gangene. Etterhvert ble jeg faktisk vandt til det. Nå syns jeg faktisk det er godt når denne væsken kommer. Savner når den ikke kommer.

Har alltid sagt at jeg ikke under noen omstendigheter kunne falt meg inn å få sæd sprutet i munnen eller svelge den. Jeg var rett ogs slett sikker på at da kom jeg til å brekke meg (pga. konsistensen). Men her for noen måneder siden bestemte jeg meg for å forsøke det også. Tenkte at det kanskje smakte noe lignende som den væsken som jeg nå er vandt med. Jeg ble faktisk positivt overrasket. Jeg klarte å få det i munnen uten å brekke meg og jeg svelgte faktisk også en del av det, til min kjærestes store glede:-) Men jeg blir nok aldri den store svelgeren:-D men nå har jeg ihvertfall prøvd det, og kommer nok til å gjøre det av og til.

Hmm. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å venne meg til det. Etter nesten 5 år sammen, har jeg ennå ikke vendt meg til det, men jeg suger ham for det om, og kommer til å fortsette med det. Kan ikke stoppe når jeg vet hvor godt han liker det. ;)

Men prøver å unngå å få det i munnen da. Jeg tror ikke han vil at jeg skal svelge sæden hans heller, så det er jo like greit.

Jeg skjønner deg utrolig godt, har det på samme måte selv. Min gutt har veldig mye sånn væske (og ja, det kommer ut av urinrøret, og har ingen verdens ting med renslighet å gjøre).

Jeg bruker først å "runke bort" det første før jeg begynner å suge. Så suger jeg med mye spytt, så jeg ikke skal kjenne så mye smak. Når jeg merker at det har kommet en ny stor dose, så runker jeg det nedover igjen, osv. Noen ganger må jeg bare svelge en dynge med helvetesskapen også.

Har desverre ikke noen bedre råd enn dette!

Hehe, ja ikke sant. Nei, jeg runker ikke vekk væsken, men "drar" den vekk med leppene, og bruker spytt, og svelger når jeg ikke har staken i munnen, hehe. Komplisert virker det som, men ingenting skal være lett heller ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...