Gå til innhold

Når det er snakk om suging her

Gjest Er det noe å gjøre med dette da?

Anbefalte innlegg

Er det sant? Ulv har i en årrekke påstått at forhuden produserer viktig smøring.

Ikke vet jeg, for jeg så aldri noe til dette griseriet da jeg hadde forhud. Men han la ut masse dokumentasjon på det.

Dog var det jo ikke grenser for hvilken galskap den mannen la ut "dokumentasjon" på.

Det er vel det dummeste jeg har hørt! Det eneste som kan kalles "smørning" som penis står for er: urin, sæd, svette..Urin og sæd vet vi alle at kommer ut av urinrøret og svette, ja det sier seg selv. Det som enkelte av damene her inne refererer til som "smørning" inneholder også sædceller, og kan også gjøre damene gravide.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• cecily

7

• Lillemus

6

• Prozak

6

"Mulig Prozak har rett, og at den delikate kukosten enkelte plages med ikke er noe annet enn gammelspunk."

Kukost er jo også urinrester. Logisk nok plages man neppe av det om man ikke har forhud :-)

"..............................................."

Kukosten er fin å ha på brødskiva når det er tomt for pultost.

Hvis fyren går på penicillin, blir det som roquefort.

Kukosten er fin å ha på brødskiva når det er tomt for pultost.

Hvis fyren går på penicillin, blir det som roquefort.

"Kukosten er fin å ha på brødskiva når det er tomt for pultost."

For ikke å snakke om kukpultosten - grundig pult kukost.

".............................................."

Nei nei nei, det er ikke no direkte _galt_ med smaken, det er ikke det at væsken smaker dritt, det er bare å _få_ den(smaken) i munnen, som brekker meg altså. Regner med at den smaker likt som væsken hos jenter?? Ikke vet jeg, har ikke slikket en jente, men den væsken er jo ikke helt _flytende_. Nei, uff, den er bare så ekkel! Ferdig med det, hehe.

Men han er jo omskjært, og ren og pen, selv etter en dag uten dusj ;) Han fint suge ham da, det er bare denne væsken som plager meg. Jo mer kåt han blir, jo mer væske kommer det ut.

Det smaker nok ikke likt som hos kvinner, nei - selv om det nok kan sammenliknes på et vis.

"..........................................."

"Kukosten er fin å ha på brødskiva når det er tomt for pultost."

For ikke å snakke om kukpultosten - grundig pult kukost.

".............................................."

Nam nam. For fiskeelskeren kan vi dessuten anbefale å vende kukosten i litt utflod fra bakteriell vaginose. En sikker vinner på og under julebordet!

(Jfr. avisoppslag i går om de som hadde seg under bordet etter julebordet).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...