Gå til innhold

HJEEELP!!! KRISE...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Jeg har farget vippene mine i dag med depend vippefarge, kjøpt på H&M... Vippene ble bra de, men jeg har fått farge på fingrene, og den går ikke bort!!

Fikk bort det på og under neglene med klor og fet krem, men huden er brun og ekkel... Spes to fingre, ser ut som jeg har en eller annen bisarr form av pigment problemer...Jeg MÅ bli kvitt det før julebordet i morgen kveld.... Kan da absolutt ikke gå rundt sånn. Er mitt første julebord med dette firmaet, og jeg vil så gjerne gjøre et godt inntrykk... Noen ideer?? Jeg prøver alt!

Skrevet

Tja, du kan forsøke å fjerne det med sigarettaske blandet med litt vann.

Det sto på min vippefarge for flere år siden.

Skrevet

Tja, du kan forsøke å fjerne det med sigarettaske blandet med litt vann.

Det sto på min vippefarge for flere år siden.

Funka ikke... :( Jeg ser ikke ut...

Skrevet

skrekk og gru....prøv peeling krem? salo? ring parfymeri i morgen tidlig!!

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at fargen nok blekner mye i løpet av et døgn. Mulig den er borte imorgen?

Forøvrig har jeg hørt at ansiktsvann skal kunne blekne fargen.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg hadde en selvbruningskrem som virkelig satt på fingrene. Prøvde omtrent alt for å få det bort. Salo, diverse såper og så videre. Det hjalp ikke. Så prøvde jeg lano såpe (ikke den flytende), og da gikk det av med en gang

Skrevet

Prøv med sitronsaft. Enten fersk presset eller sånn på flaske til å ha i teen bl.a. Sitron har en evne til å bleke det meste. Funker forøvrig også utmerket mot røvinslepper :)

Skrevet

Har du tilgang til en steamdusj? Til og med oljemaling renner vekk der....

Skrevet

Hva med neglelakkfjerner?

Jeg fikk bort selvbruningskrem med det - og det var det eneste av alt mellom himmel og jord jeg prøvde som hjalp.

Husk bare at neglelakkfjerner tørker ut huden, så smør deg med en god håndkrem etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Prøv med sitronsaft. Enten fersk presset eller sånn på flaske til å ha i teen bl.a. Sitron har en evne til å bleke det meste. Funker forøvrig også utmerket mot røvinslepper :)

White sprit eller rødsprit! Det fjerner alt.

Skrevet

Pimpstein...

Nå har jeg prøvd alle rådene deres, bortsett fra steam dusj for det har jeg ikke. Har blitt litt lysere, men ser fremdeles ut som jeg ha stukket håda i ei bøtte med dritt... Men gleder meg til julebordet, så nå får det bare gå som deet går...

Takk for hjelpa!

Klem

Skrevet

Nå har jeg prøvd alle rådene deres, bortsett fra steam dusj for det har jeg ikke. Har blitt litt lysere, men ser fremdeles ut som jeg ha stukket håda i ei bøtte med dritt... Men gleder meg til julebordet, så nå får det bare gå som deet går...

Takk for hjelpa!

Klem

Du får bare kaste deg ut i det, og vise fram hendene til de du blir sittende sammen med, forklare og le.

Det vil jeg tro er den beste måten å "ta brodden" av det på.

Ha et fint julebord!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...