Gå til innhold

Søker nå 50% uføre

Anbefalte innlegg

Gjest revmatiker
Skrevet

I begynnelsen av oktober så startet legen på min søknad om 50% uføresgrad,.. jeg sendte mim søknad en mnd etter da jeg ikke hadde tenkt på at jeg også måtte søke.. Så har jobben fylt ut søknad til KLP... Regner med at søknaden blir innvilget da jeg har hatt leddgikt i 33 år, og har strevd meg gjennom 100% arbeid i noen år nå.....

Gjest Milliana
Skrevet

Lykke til, håper alt går til ditt beste. Jeg har også søkt KLP siden jeg går på attføring for tiden.

Gjest revmatiker
Skrevet

Må man søke selv selv om legen sender søknad...?

Jeg man må nok det. Jeg har ihvertfall sendt avgårde søknaden, og regner med å få en tilbakemelding fra trygdekontoret om de trenger noe mer fra meg.. på skjemaet så skulle man beskrive de arbeidsoppgavene som man trodde man kunne klare og om det var andre ting som kanskje kunne vært bedre å jobbe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...