Gå til innhold

noen som har søkt behandlingstur for revmatikere 2006

Anbefalte innlegg

Gjest Revmatiker
Skrevet

Noen som har søkt behandlingstur for revmatikere i første halvdel av 2006??

jeg har søkt,, har ikke vært på behandligsreise siden 2002, så nå lengter jeg til skikkelig intensiv terapi...

Jeg får beskjed i beg av desember... krysser fingrene for at jeg får tur i år...

Gjest Revmatiker
Skrevet

x èr fingrene for deg!

thx,.. håper virkelig på tur i år.. har jo hørt om de som får innvilget tur år etter år...

Skrevet

thx,.. håper virkelig på tur i år.. har jo hørt om de som får innvilget tur år etter år...

Jeg vet i alle fall om ei som får innvilget tur ca annethvert år. Håper du også får muligheten nå.

Ellers finnes det jo muligheter på Reuma-Sol, men der må man betale selv...

Skrevet

Jeg har ikke søkt, emn vurderer å søke til våren slik at jeg eventuelt kan komme med på behandlingsreise på høsten.

Krysser fingrene for deg!

Gjest Revmatiker
Skrevet

Jeg har ikke søkt, emn vurderer å søke til våren slik at jeg eventuelt kan komme med på behandlingsreise på høsten.

Krysser fingrene for deg!

Takk i lige måde.. Håper du får tur..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...