Gjest Revmatiker Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Noen som har søkt behandlingstur for revmatikere i første halvdel av 2006?? jeg har søkt,, har ikke vært på behandligsreise siden 2002, så nå lengter jeg til skikkelig intensiv terapi... Jeg får beskjed i beg av desember... krysser fingrene for at jeg får tur i år... 0 Siter
Gjest Revmatiker Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 x èr fingrene for deg! thx,.. håper virkelig på tur i år.. har jo hørt om de som får innvilget tur år etter år... 0 Siter
Gemini Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 thx,.. håper virkelig på tur i år.. har jo hørt om de som får innvilget tur år etter år... Jeg vet i alle fall om ei som får innvilget tur ca annethvert år. Håper du også får muligheten nå. Ellers finnes det jo muligheter på Reuma-Sol, men der må man betale selv... 0 Siter
Osiris Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg har ikke søkt, emn vurderer å søke til våren slik at jeg eventuelt kan komme med på behandlingsreise på høsten. Krysser fingrene for deg! 0 Siter
Gjest Revmatiker Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg har ikke søkt, emn vurderer å søke til våren slik at jeg eventuelt kan komme med på behandlingsreise på høsten. Krysser fingrene for deg! Takk i lige måde.. Håper du får tur.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.