Gå til innhold

Hvordan vet jeg om hun er interessert?

Anbefalte innlegg

Gjest kjedeligåværesingel
Skrevet

Har truffet ei på nettet og vi chatter med hverandre nesten hver dag. Vi har en ganske rar tone- mye drittkasting med en noe flørtete undertone. Men hvordan i all verden skal jeg vite om hun er interessert? Er "drittkasting" et godt eller dårlig tegn?

Skrevet

Et godt tegn;) Hun er helt sikkert interessert, gå på nå i kveld;)

Gjest Jente på 22 år
Skrevet

Vel..kan være enten eller..men i ditt tilfelle kan det jo virke som det er et godt tegn..

Vet egentlig ikke helt hvorfor..bare fikk det inntrykket.

Noen har vanskelig med å la folk komme for nær dem..og da er det lett at d kan bli slik.. Vet ikke om det er sånn i deres tilfelle..men..d kan jo være.

Hva med å rett og slett spørre henne rett ut om det?

Hvor gamle er dere da..?

Skrevet

Vel..kan være enten eller..men i ditt tilfelle kan det jo virke som det er et godt tegn..

Vet egentlig ikke helt hvorfor..bare fikk det inntrykket.

Noen har vanskelig med å la folk komme for nær dem..og da er det lett at d kan bli slik.. Vet ikke om det er sånn i deres tilfelle..men..d kan jo være.

Hva med å rett og slett spørre henne rett ut om det?

Hvor gamle er dere da..?

Vi er begge i begynnelsen av 20-årene. Jeg har inntrykk av at hun er usikker på seg selv...så det kan jo være grunnen til at vi har de "samtalene" vi har. Vi har neon alvorlige øyeblikk innimellom. Har bla fått vite at hun ikke har hatt noen seriøse forhold. Klart jeg kan spørre hva hun vil, men synes det er en aning skummelt enda...

Gjest Jente på 22 år
Skrevet

Vi er begge i begynnelsen av 20-årene. Jeg har inntrykk av at hun er usikker på seg selv...så det kan jo være grunnen til at vi har de "samtalene" vi har. Vi har neon alvorlige øyeblikk innimellom. Har bla fått vite at hun ikke har hatt noen seriøse forhold. Klart jeg kan spørre hva hun vil, men synes det er en aning skummelt enda...

Du minner meg veldig om en jeg bruker å prate med nå..hehe..

Men uansett..utnytt de øyeblikkene hvor dere prater litt seriøst da..og spør henne litt mer rett fram da..

Jenter kan være vanskelige å forstå seg på vettu..;)

Er du litt frekk når du kødder med henne eller..?

Kan jo være d at hun ikke er sikker på hvor hun har deg da..spesielt om hun er litt usikker på seg selv fra før av..

Skrevet

Du minner meg veldig om en jeg bruker å prate med nå..hehe..

Men uansett..utnytt de øyeblikkene hvor dere prater litt seriøst da..og spør henne litt mer rett fram da..

Jenter kan være vanskelige å forstå seg på vettu..;)

Er du litt frekk når du kødder med henne eller..?

Kan jo være d at hun ikke er sikker på hvor hun har deg da..spesielt om hun er litt usikker på seg selv fra før av..

Det er ikke lett å være mannfolk nei...Tror ikke jeg er frekk akkurat, ikke helt typen til det...

Gjest Jente på 22 år
Skrevet

Det er ikke lett å være mannfolk nei...Tror ikke jeg er frekk akkurat, ikke helt typen til det...

Ok..vel..ønsker deg iallefall lykke til da..

Hvor møtte du henne forresten..?

Skrevet

Ok..vel..ønsker deg iallefall lykke til da..

Hvor møtte du henne forresten..?

Takk for det ja! Vi møttes tilfeldigvis på "Solchatten"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...