Gå til innhold

så forelska! He touched me... :-O

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg er litt sånn forelska i denne gutten...Og jeg er jo selvsagt på konstant søking etter ting som kan tyde på at han er interessert tilbake. Det går litt opp og ned...Har gått i et par feller nå for ikke så lenge siden med andre gutter jeg har vært interessert i, der jeg har gått og innbilt meg ting, som etterhvert viser seg å være feil...derfor er jeg nå mye mer skeptisk, og det skal mer til for at jeg skal ta ting som et hint... I dag stod jeg sammen med denne gutten og en del andre folk i en gjeng. Han stod ved siden av meg, og da han skulle gå sa han farvel, og så sa han: vi snakkes, så snudde han seg mot meg og strøk meg på ryggen...så gikk han... Jeg er veldig usikker på hva dette skulle bety. Det er kanskje vanlig å gjøre dette med hvem som helst..? jeg vet ikke, for jeg pleier ikke å tenke over slike småting hvis ikke jeg er interessert i den personen som gjør det...Han er en ganske rolig og kanskje litt beskjeden kar, men jeg kjenner han egentlig ikke så godt... Hva tenker dere?

Gjest staedtler
Skrevet

Umulig å si dessverre. Jeg kan gjøre sånn med hvem som helst, uten at det betyr noe, mens for andre er vel det fremmed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...