Gjest wonderinggirl Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg er litt sånn forelska i denne gutten...Og jeg er jo selvsagt på konstant søking etter ting som kan tyde på at han er interessert tilbake. Det går litt opp og ned...Har gått i et par feller nå for ikke så lenge siden med andre gutter jeg har vært interessert i, der jeg har gått og innbilt meg ting, som etterhvert viser seg å være feil...derfor er jeg nå mye mer skeptisk, og det skal mer til for at jeg skal ta ting som et hint... I dag stod jeg sammen med denne gutten og en del andre folk i en gjeng. Han stod ved siden av meg, og da han skulle gå sa han farvel, og så sa han: vi snakkes, så snudde han seg mot meg og strøk meg på ryggen...så gikk han... Jeg er veldig usikker på hva dette skulle bety. Det er kanskje vanlig å gjøre dette med hvem som helst..? jeg vet ikke, for jeg pleier ikke å tenke over slike småting hvis ikke jeg er interessert i den personen som gjør det...Han er en ganske rolig og kanskje litt beskjeden kar, men jeg kjenner han egentlig ikke så godt... Hva tenker dere? 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Umulig å si dessverre. Jeg kan gjøre sånn med hvem som helst, uten at det betyr noe, mens for andre er vel det fremmed. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.