Gjest rose27 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg setter nå snart ny rekord i utholdenhet. Er 27 år og har arbeidet i 1,5 år på samme kontoret. I andre jobber har jeg arbeidet i underkant av 1 år. Planlegger å si opp til neste sommer. Føler da at jeg vil prøve noe annet, selv om jeg trivest veldig godt i jobben min nå. Flere som føler det slik? 0 Siter
fresja Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Om noen dager har jeg 25 år sammenhengende på samme arbeidsplass (men på ulike avdelinger)... Bor i en utkant, så vi har ikke så mye å velge i. Noen har holdt ut 50 år, men det blir vanskelig nå med mye lengre utdannelse. 0 Siter
Gjest erfaren søster Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 32 år som intensivsykepleier på hjerteavdelingen jeg var med å starte. :-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Snart seks år på samme sted... Det kan være lurt å tenke over at fremtidige arbeidsgivere ikke nædvendigvis ser positivt på at du aldri har blitt lenger enn et år på ett sted... 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Må le også - første jobben min var der jeg jobber nå - var der i 3 mnd. så fikk jeg jobb et annet sted - jobbet der i 6 år - nå er jeg tilbake der jeg begynte - og går i mitt 20.år.... 0 Siter
Gjest 3 år Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jobbet snart 3 år på samme sted. Kun deltid ved siden av skolen, men trives og er kun 21 år 0 Siter
Gjest nytt nick i dag Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det har blitt 16 1/2 år, men lurer på om jeg skal tenke litt nytt snart. Føler jeg gror fast... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg var 6-7 år på samme arbeidsplass, det er det lengste for meg, men jeg håper jeg blir her riktig lenge. ) Som Persille sier bør du tenke litt på hvordan dette vil se ut på cv'n din. De færreste arbeidsgivere er interesserte i folk som har 20 arbeidsforhold av noen få mnds varighet å vise til... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jaq,jeg er også rastløs. 3 år er rekord:-o 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Lengste jobb er 2 år og 3 måneder. Det var også min første jobb. Men jeg er 23 år og student, så har bare hatt mindre deltidsjobber til nå (vaskekjerring, skomaker, sfo-assistent) 0 Siter
Gjest rose27 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Om noen dager har jeg 25 år sammenhengende på samme arbeidsplass (men på ulike avdelinger)... Bor i en utkant, så vi har ikke så mye å velge i. Noen har holdt ut 50 år, men det blir vanskelig nå med mye lengre utdannelse. Jeg har stor respekt for folk som kan holde seg på samme arbeidsplassen et helt arbeidsliv. Bestemoren min arbeidet på en fabrikk fra hun var 17 til hun ble pensjonist!!! Men jeg har så lyst å prøve nye ting, lære, møte nye mennesker og nye utfordringer. Det som eg kjipt med den jobben jeg har nå, er at jeg må pendle over et kronglete fjell. Tar ca. 40 minutter hver vei, synest det er slitsomt. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 9 år and counting... Samme firma, men forskjellige jobber. Gjelder vel likevel som samme plass? 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Knappe 9 år. Og etter det har jeg vært nesten 5 år i jobben jeg har nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Min første jobb hadde jeg i tre år. Da det prosjektet var over, fikk jeg mitt første barn, og var hjemme med ham i 15 mnd. Ble så ansatt i den jobben jeg har nå. Det er litt over fem år siden - men jeg har hatt to svangerskapspermisjoner i løpet av den tiden. Trives godt her, og håper jeg blir her lenge! Har vært med på noen ansettelser, og vi har vært litt skeptisk til folk som bytter ofte jobb. De kan selvfølgelig ha gode grunner for det, men som regel så tar det tid og penger og krefter på å lære opp en ny ansatt, oig det er kjedelig om den forsvinner fort ut igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.