flisa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 http://www.planetbaldursgate.com/pst/encounters/characters/annah/sheena/sheena1.jpg Hun var MEG - inni meg,slik er mitt indre bilde av meg selv -hehehe - har dere noen som er mere DEG enn deg selv? Jeg er altså Sheena Easton. Husker godt filmen om henne -fra kjedelig skolejente i uniform til DEN rypa! Jeg digget henne. Hvordan ser hun ut nå? - fremdeles som meg? - hehe http://www.sheenaeaston.com/photos/fabulous-suit2.jpg nuvel....) 0 Siter
Gjest Såvisst Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Ditt indre bilde av deg selv stemmer nok liiite med virkeligheten, gitt... 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Ditt indre bilde av deg selv stemmer nok liiite med virkeligheten, gitt... Slik så jeg faktisk ut en gang! 0 Siter
Gjest Såvisst Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Slik så jeg faktisk ut en gang! Dream on 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Dream on *mimrer og fryder seg* :-) 0 Siter
Mañana Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Elle McPherson er meg med seks kilo mindre og fem centimeter høyere. Og litt hvitere tenner og mørkere hår. Sådetså 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Elle McPherson er meg med seks kilo mindre og fem centimeter høyere. Og litt hvitere tenner og mørkere hår. Sådetså Jepp - sånn er vi vet du! 0 Siter
Gjest kaamillete Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg er hun mørke, utspekulerte Melissa i Falcon Crest(slik hun var i serien da den gikk). Ja iallefall for noen år siden....... *kniz* 0 Siter
Gjest Elle er en lang hest Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Elle McPherson er meg med seks kilo mindre og fem centimeter høyere. Og litt hvitere tenner og mørkere hår. Sådetså Da ser du ut som en langbeint hest med andre ord? spøk! Men Elle er alt for lang til å kalles pen, jeg skjønner ikke hvordan hestedama kan være modell.Damer skal være små og nette. :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg føler ingen dyp connection til Melanie C - men min sjarmerende nevø sier at jeg likner på henne: http://www.celebrityzone.co.uk/cgi-bin/picdisplay.cgi?melanie,015 0 Siter
Atene Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Sønnen til morsan sier jeg ligner på Ingrid Bjørnov. Min egen sønn sier Geena Davis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Dream on Har du sett bilde av Flisa eller? Jeg har sett flere og har ingen problemer med å se for meg at hun lignet svært på Sheena i sine yngre dager. Hun (Flisa altså!) er forøvrig flott nå også! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Og her er min dobbeltgjenger: http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1013897798.jpg 0 Siter
Mañana Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Da ser du ut som en langbeint hest med andre ord? spøk! Men Elle er alt for lang til å kalles pen, jeg skjønner ikke hvordan hestedama kan være modell.Damer skal være små og nette. :-) Hehe, leste du riktig nå? JEG er fem cm lavere enn henne altså...MINST:) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Sønnen til morsan sier jeg ligner på Ingrid Bjørnov. Min egen sønn sier Geena Davis. hmmmm.. stoppet litt opp på dette innlegget.. Sønnen til morsan, er ikke det din bror da? Sønnen til min morsan er iallefall broren min ;o) 0 Siter
Atene Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 hmmmm.. stoppet litt opp på dette innlegget.. Sønnen til morsan, er ikke det din bror da? Sønnen til min morsan er iallefall broren min ;o) morsan er et nick her på DOL. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 hmmmm.. stoppet litt opp på dette innlegget.. Sønnen til morsan, er ikke det din bror da? Sønnen til min morsan er iallefall broren min ;o) Hva med nicket morsan? 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Har du sett bilde av Flisa eller? Jeg har sett flere og har ingen problemer med å se for meg at hun lignet svært på Sheena i sine yngre dager. Hun (Flisa altså!) er forøvrig flott nå også! ) ^takk skal du ha Lillemus! hehehe det er ikke jug - jeg lignet - da jeg var sånn 20 det er jo 23 år siden - og mye har skjedd med meg etter den tid! hehe! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 morsan er et nick her på DOL. I know... bare måtte kommentere det, fordi jeg var i det humøret ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.