Gå til innhold

Dilemma med min mann

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke signatur i dag

Jeg er en voksen gift kvinne, som har fått et lite problem i forhold til mannen min.

Dette er både vanskelig og ekkelt tema, så hermed er du advart.

Jeg har hatt en liten fetish, og det er at jeg har tent på urin. Altså det å tisse. Jeg har ikke praktisert det, men sett litt på bilder på nettet innimellom.

Ikke noen stor greie for meg, men det har vært mitt, liksom. Nevnte det for min mann ved en anledning, men fikk da ingen spesiell respons fra han, så jeg regnet med at han ikke tenkte mer over det.

Jeg sa til han at det var noe som tente meg, men ikke noe jeg hadde lyst til å prøve. Det er nok for meg å lese historier og se på bilder.

I favorittene på pc under mitt navn, har det ligget en link til en slik side. Mannen har visst om den, men såvidt jeg vet ikke vært innom der.

Så plutselig en dag, sier han til meg at han har sett på den siden, og det ble han meget opphisset av. Og hadde svært lyst til å prøve.

Jeg ble ganske sjokka, og fikk litt vemmelig følelse. Det var liksom min greie. Og jeg har ikke lyst til å prøve det.

Jeg viste tydelig at jeg ikke følte meg komfortabel i situasjonen.

Men så forteller han meg at han har vært å kjøpt en pakke bleier på et apotek, og lekt for seg selv når han er alene hjemme.

Jeg blir skikkelig forbauset. Vi har i utganspungtet et meget godt ekteskap, og prater åpent og ærlig, og dette er den rette for meg, det tror jeg.

Men dette fyller meg med frykt.

Jeg frykter ikke så mye det at han går med bleie og tisser på seg. Men jeg lurer på hva som blir det neste.

Han leser Lek, og da spesiellt homse-historiene, for de hisser han voldsomt opp. Han sier at det som er opphissende er stimulansen av prostata.

Det er greit nok. Vi bruker av og til en Butt-plug når vi elsker.

Han har aldri hatt noen sex-partnere før meg, hverken kvinner eller menn. (Såvidt jeg vet da.)

Dette vet jeg rett og slett ikke åssen jeg skal håndtere.

Jeg mistet litt lysten på sex, etter at han sa det til meg. For jeg er redd for å miste han.

Jeg er redd for at dette utvides til kanskje å bæsje, eller kanskje andre ting som jeg syns er frastøtende.

Eller kanskje han ønsker å prøve en mann? Eller swingers.

Han sier at han ikke vil det, men det tror jeg ikke han kan vite på nåværende tidspunkt.

Han elsker meg, det vet jeg, men jeg er engstelig for dette.

I og med at han plutselig fikk en bleiefetisj, så kan vel han også få lyst til å gjøre andre ting?

Forøvrig mistet jeg fullstendig tenningen på min side etter at han hadde vært der.

Nå er jeg helt asexuell.

Har noen et råd eller tips til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207787-dilemma-med-min-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg har stor forståelse for at du føler deg invadert, og at du blir litt skremmende av utviklingen hos mannen din.

Fantasier kan være ganske ekstreme og ville - og kan være et viktig krydder i hverdagen. Men for meg er det i alle fall slik at jeg har mange fantasier som jeg ALDRI ville ha lyst til å uttøve i praksis.

Du må få lov til å sette et skille mellom fantasier som pirrer, og hva du vil være med på i virkeligheten.

Samtidig så er det jo bra at mannen din har tillit til deg, og forteller om sine fantasier.

Hvis jeg var deg ville jeg være veldig ærlig om at denne utviklingen skremmer deg, og du føler at du mister litt kontrollen, og dette gjør at du mister tenningen. Fortelle ham at du er redd for å miste ham og redd for at denne eksperimenteringen skal bli for ekstrem for deg.

Sannsyligvis så vil han respektrere dine ønsker om å trå et steg tilbake - dere har jo tross alt vært sammen lenge.

Og jeg tror ikke at du skal være redd for at han vil være utro osv, bare fordi han har hatt en rivende utvikling i hva som tenner ham.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207787-dilemma-med-min-mann/#findComment-1499449
Del på andre sider

Den bleiefetischen kom nok neppe over natten, nei. Og liker man en ting, betyr ikke det at man liker alt. Ikke vær redd for hans fantasier, men ta del i dem så langt du selv finner konfortabelt. Det kan stimulere dere til et rikere sexliv. La også han få ta del i dine, men bare dersom det føles godt for deg. Alle har rett til sine egne, private rom hvor man bare er med seg selv. Både du og han. OG PS! Man blir ikke noe mindre trofast av å ha fantasier - det som kan kjennes ekstremt for noen, er naturlig for andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207787-dilemma-med-min-mann/#findComment-1500291
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...