Gå til innhold

Julebord - farger..

Anbefalte innlegg

Gjest Uhm u sikker
Skrevet

Hei

Jeg har et nydelig skjørt i svak turkis/mørkegrønt og gråhvitt, fem lag til sammen og det ytterste har må søte blomsterbroderer med paljetter og strass på. Det sitter perfekt på meg og jeg har aldri hatt en anledning til å bruke det...

nå tenker jeg å bruke det i kveld, på julebord, ved siden av en gråhvit/hvit singlett og sorte, høyhælte pensko. Det er rett og slett bare det jeg har for hånden!

Spm mitt er....blir det fargekræsj?? MÅ man stille opp i lilla, rødt eller sort, evt gull/sølv?

Skjørtet er *veldig* pyntete og utoverfasong, går til litt under knærne. Føler det er meg, men veldig lite jul da. Også vet jeg ikke helt om det matcher med sorte høyhælte sko (åpen tå selvsagt). Må jeg kjøpe hvite sko?? Og kjole i julebordsfarger?

Alle som kommer på julebordet er 19-30 år...om det spiller noen rolle=)

Fortsetter under...

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei huff, alle må ikke gå med røde/lilla/svarte side kjoler :)

Særlig ikke i den aldersgruppen.

Ville nok droppet hvite sko, det ser litt brudeaktig ut. Svart passer til det meste.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei huff, alle må ikke gå med røde/lilla/svarte side kjoler :)

Særlig ikke i den aldersgruppen.

Ville nok droppet hvite sko, det ser litt brudeaktig ut. Svart passer til det meste.

Hvor står det at hun skal ha hvite sko?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvor står det at hun skal ha hvite sko?

Siste avsnitt..?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Siste avsnitt..?

Å sånn ja.. Jeg leste bare det her jeg:

"nå tenker jeg å bruke det i kveld, på julebord, ved siden av en gråhvit/hvit singlett og sorte, høyhælte pensko."

He he =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...