Gjest lurt mann Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Damer er noen luringer, man har ikke før flyttet sammen så må man vaske hus og klær selv :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Noe må man tross alt bruke mannfolka til også! 0 Siter
bb71 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 JA det var bedre når mamma ordnet opp.... 0 Siter
Gjest lurt mann Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 JA det var bedre når mamma ordnet opp.... Det var jo det, men siden jeg tjener mest og dermed bidrar mest til hus og hjem er det da ikke urimelig at jeg slipper kvinnfolkarbeid? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det var jo det, men siden jeg tjener mest og dermed bidrar mest til hus og hjem er det da ikke urimelig at jeg slipper kvinnfolkarbeid? Heh-heh...er det "kvinnfolkarbeid" å vaske dine enge klær? Jeg vil vel heller si at det er direkte umandig å ikke være selvstendig nok til å klare å gjøre slikt selv. "..............................................." 0 Siter
Gjest lurt mann Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Heh-heh...er det "kvinnfolkarbeid" å vaske dine enge klær? Jeg vil vel heller si at det er direkte umandig å ikke være selvstendig nok til å klare å gjøre slikt selv. "..............................................." Du er sikkert veldig ung du? 0 Siter
bb71 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det var jo det, men siden jeg tjener mest og dermed bidrar mest til hus og hjem er det da ikke urimelig at jeg slipper kvinnfolkarbeid? Det har du rett i, det er urimelig at du slipper husarbeid! 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Du er sikkert veldig ung du? Jeg er enig med den unge 0 Siter
Gjest lurt mann Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det har du rett i, det er urimelig at du slipper husarbeid! hm, det kom visst med en høyst feilaktig U på det innlegget mitt der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.