Gå til innhold

Nå har alt bare falt i grus...

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er en for mye

Hei igjen!!!

Det er jeg som har flørtet litt med denne gutten på treningssenteret. Og det jeg nå lurer på er hvis man:

1. Kikker på en person på trening gang etter gang.

2. Man smiler fint etterhvert til hverandre.

3.Enn begynner etterhvert å prate mer med hverandre om selve treningen.

4. Enn spør om navnet og alderen til hverandre. Og yrke man har.

5. Enn "kikker" litt etter hverandre når man er ute. Og legger evnt, merke til hva denne andre personen gjør når enn er i nærheten av hverandre uten og snakke sammen.

6.Han presenterte meg for en kammerat på trening her om dagen.

Hva vil dere kalle dette? Er det flørting eller er jeg helt på bærtur...?

Her om dagen spurte jeg om han ville ta en kopp kaffe etter trening en dag,men det ville han ikke. Det virker ikke som han er interesert i det hele tatt. JEg har hatt det så bra disse ukene hvor vi har flørtet eller som jeg sikkert bare har trodd vi har flørtet sammen. Jeg ble så skuffet og lei meg når han sa nei. Igjen står jeg igjen og føler meg stygg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207801-n%C3%A5-har-alt-bare-falt-i-grus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verden er full av menn, man må ikke gi opp selv om man går på noen smell. prøv å tenke positivt, smil til mennesker rundt deg og vips en dag møter du en du finner kjemien med:)

Selv er jeg 32 år og hadde nesten gitt opp håpet at det skulle finnes noen jeg kunne forelske meg i og en høstdag i skogen møtte jeg en helt fantastisk mann, nå er vi begge oppover ørene forelsket:)

Annonse

Han må ha sagt noe mer enn nei? Det virker jo litt rart hvis han bare svarte "nei" og fortsatte samtalen?

For han vil jo åpenbart snakke med deg, og selv om han ikke er interessert i noe mer burde jo en kaffe være innen rekkevidde...

Nei, ikke vet jeg. Men et nei er jo et nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...