Gå til innhold

Jeg vil og på julebord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så musinnelig når jeg leser alle julebord innleggene her inne, det er jo så gøy!

Man pynter seg, fester, spiser god mat og har det generelt moro.

*gleder seg til å begyne å jobbe og bli bedt på julebord*

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• cecily

4

• hare1365380455

2

• keinstein

1

Skrevet

En kollega skal på to julebord og fikk 9 flasker vin i fjor. De konkurrerer om hvem som får flest vinflasker og gaver fra leverandører.

Skrevet

Det er ikke så greit å være musinnelig ;)

Hehe ble litt feilstaving gitt.. mIsUnnelig

Sånn! ;)

Skrevet

Hehe ble litt feilstaving gitt.. mIsUnnelig

Sånn! ;)

På innlegget ditt så det ut som om du allerede hadde vært på julebord og forsynt deg av flytende buffet ;)

Gjest alternativt julebord
Skrevet

Du får lage julebord selv da, vet du! Jeg blir heller ikke bedt på julebord på jobb, all den tid jeg driver firma alene.

Så her er det nok best å ta skjeen i egen hånd og sørge for at god mat og passe mengde edle dråper blir innkjøpt, pynte seg som best en kan og stelle til fest for seg selv! Fordelen er at om du ikke er så glad i allsanger og selskapsleker, så kan du jo bare drite i det uten at noen protesterer! Du kan velge musikken selv, og blir du selskapssyk, så kan du jo bare invitere en nabo over på fest! Vil du ha med flere, så kan du invitere hele nabolaget. Kjenner du dem ikke, er det en gylden anledning til å bli kjent.

Firmaet mitt går med overskudd allerede nå første året, så jeg planlegget å ha julebord for meg selv og katta. Kan bli koselig det! Må jo feire at jeg får firmaet til å gå bra!

Ikke sikkert jeg gidder å steike ribbe og sånt, hurtigversjonen til Fjordland duger godt nok til en enslig. Litt kokt torsk til katten og han er fornøyd. En god film på tv'n eller videoen, og kvelden er reddet for mitt vedkommende! Jeg har ikke så høye krav ellers heller, så jeg kan glede meg over småting.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var på julebord i går. Det var ikke så artig. Greit nok egentlig. Ble veldig full, selv om jeg ikke drakk så mye. Var sliten etter uka, gikk tidlig hjem.

Frister ikke til gjentakelse :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skal nok heller ikke på julebord...:(

Kom på msn, da =)

hare1365380455
Skrevet

Kom på msn, da =)

Ok, en bitteliten stund!

Skrevet

Jeg var på julebord i går. Det var ikke så artig. Greit nok egentlig. Ble veldig full, selv om jeg ikke drakk så mye. Var sliten etter uka, gikk tidlig hjem.

Det er liksom den forberedelsen man gjør på forhånd som jeg synes er gøy.. altså å finne ut antrekk og pynte seg... jeg ELSKER å pynte meg.

Også elsker jeg selvsagt å drikke, og på julebord slår man liksom to fugler i en smekk :)

Skrevet

Det er liksom den forberedelsen man gjør på forhånd som jeg synes er gøy.. altså å finne ut antrekk og pynte seg... jeg ELSKER å pynte meg.

Også elsker jeg selvsagt å drikke, og på julebord slår man liksom to fugler i en smekk :)

Skrevet

To fugler i en smekk... hmm det hørtes ikke helt riktig ut...

*tenker*

Ah FLUER skulle det være hahahaha!!

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..ja, det var kjempegøy å pynte seg!

Jeg liker begge deler jeg og.

Men i går så var alt så stress, rett fra jobb og hjem å fikse meg, så rett på et lite vorspiel, så ut.. så det ble en hektisk dag. Da blir det liksom ikke helt det samme =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

To fugler i en smekk... hmm det hørtes ikke helt riktig ut...

*tenker*

Ah FLUER skulle det være hahahaha!!

Hoho..dette var dagens MP! :D

Skrevet

Vi har alltid studentjulebord i kullet mitt :)

Så heldig dere er.. vi er et kull på 500 stk så det ville blitt litt av et julebord om vi skulle gjort det samme ;)

Skrevet

To fugler? Hahaha MP! Du altså!

*S*

Skrevet

Du får lage julebord selv da, vet du! Jeg blir heller ikke bedt på julebord på jobb, all den tid jeg driver firma alene.

Så her er det nok best å ta skjeen i egen hånd og sørge for at god mat og passe mengde edle dråper blir innkjøpt, pynte seg som best en kan og stelle til fest for seg selv! Fordelen er at om du ikke er så glad i allsanger og selskapsleker, så kan du jo bare drite i det uten at noen protesterer! Du kan velge musikken selv, og blir du selskapssyk, så kan du jo bare invitere en nabo over på fest! Vil du ha med flere, så kan du invitere hele nabolaget. Kjenner du dem ikke, er det en gylden anledning til å bli kjent.

Firmaet mitt går med overskudd allerede nå første året, så jeg planlegget å ha julebord for meg selv og katta. Kan bli koselig det! Må jo feire at jeg får firmaet til å gå bra!

Ikke sikkert jeg gidder å steike ribbe og sånt, hurtigversjonen til Fjordland duger godt nok til en enslig. Litt kokt torsk til katten og han er fornøyd. En god film på tv'n eller videoen, og kvelden er reddet for mitt vedkommende! Jeg har ikke så høye krav ellers heller, så jeg kan glede meg over småting.

Det var et søtt innlegg :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Så heldig dere er.. vi er et kull på 500 stk så det ville blitt litt av et julebord om vi skulle gjort det samme ;)

Ja..det er vel gjerne etter grunnfagsnivå at det blir aktuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...