Gå til innhold

Jeg vil og på julebord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..det er vel gjerne etter grunnfagsnivå at det blir aktuelt.

Jeg går ikke på grunnfagsnivå jeg..

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• cecily

4

• hare1365380455

2

• keinstein

1

Skrevet

To fugler? Hahaha MP! Du altså!

*S*

Det er ikke så greit alltid ;)

Skrevet

Jeg skal. Ædda bædda! Ikke med min egen jobb, da, men et julebord er et julebord okke som.

Skrevet

He he..ja, det var kjempegøy å pynte seg!

Jeg liker begge deler jeg og.

Men i går så var alt så stress, rett fra jobb og hjem å fikse meg, så rett på et lite vorspiel, så ut.. så det ble en hektisk dag. Da blir det liksom ikke helt det samme =)

nei da blir det liksom ikke det samme.

Jeg liker å bruke hele dagen på å gjøre meg fin, og da begynner jeg med et deilig bad og ansiktsmaske, kroppspeeling, shaving, fuktighetskrem, sminking, stæsjing, føning osv.. :)

Jeg skal ut ikveld da.. kan jo late som om jeg skal på julebord ;)

Skrevet

Jeg skal. Ædda bædda! Ikke med min egen jobb, da, men et julebord er et julebord okke som.

Hysj med deg!!

Skrevet

Hysj med deg!!

Jeg har til og med kjøpt nye sko.

Og nytt skjørt.

Og ny topp.

Gleder meg.

c",)

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg går ikke på grunnfagsnivå jeg..

Hva slags fag er det som har 500 stykker..?

Trodde det var forbehold exfac/exphil og psykologi grunnfag..

Skrevet

Jeg har til og med kjøpt nye sko.

Og nytt skjørt.

Og ny topp.

Gleder meg.

c",)

Se der ja, det er det jeg snakker om, hele forberedelsen før julebord er så stas.

Jeg skal ut på byen ikveld.. skal på vorspiel etterpå så jeg får late som om jeg skal på julebord.

Har kjøpt nye støvletter :)

Gjest julebule
Skrevet

Du får lage julebord selv da, vet du! Jeg blir heller ikke bedt på julebord på jobb, all den tid jeg driver firma alene.

Så her er det nok best å ta skjeen i egen hånd og sørge for at god mat og passe mengde edle dråper blir innkjøpt, pynte seg som best en kan og stelle til fest for seg selv! Fordelen er at om du ikke er så glad i allsanger og selskapsleker, så kan du jo bare drite i det uten at noen protesterer! Du kan velge musikken selv, og blir du selskapssyk, så kan du jo bare invitere en nabo over på fest! Vil du ha med flere, så kan du invitere hele nabolaget. Kjenner du dem ikke, er det en gylden anledning til å bli kjent.

Firmaet mitt går med overskudd allerede nå første året, så jeg planlegget å ha julebord for meg selv og katta. Kan bli koselig det! Må jo feire at jeg får firmaet til å gå bra!

Ikke sikkert jeg gidder å steike ribbe og sånt, hurtigversjonen til Fjordland duger godt nok til en enslig. Litt kokt torsk til katten og han er fornøyd. En god film på tv'n eller videoen, og kvelden er reddet for mitt vedkommende! Jeg har ikke så høye krav ellers heller, så jeg kan glede meg over småting.

Med eget firma kan du jo trekke av et stk julebord på skatten. Så da burde det ikke stå på menyen ; )

Skrevet

Hva slags fag er det som har 500 stykker..?

Trodde det var forbehold exfac/exphil og psykologi grunnfag..

Det er ikke et fag, det er et studie. Jeg studerer økonomi, (bachelor og master) og vi er 500 elever på kullet.

Skrevet

Se der ja, det er det jeg snakker om, hele forberedelsen før julebord er så stas.

Jeg skal ut på byen ikveld.. skal på vorspiel etterpå så jeg får late som om jeg skal på julebord.

Har kjøpt nye støvletter :)

Herre min hatt. Hvor mange støvletter har du nå?

*huske de tre par støvlettene poppins fortalte om i høst.*

Skrevet

Det er liksom den forberedelsen man gjør på forhånd som jeg synes er gøy.. altså å finne ut antrekk og pynte seg... jeg ELSKER å pynte meg.

Også elsker jeg selvsagt å drikke, og på julebord slår man liksom to fugler i en smekk :)

Da har du å svare meg på spørsmålet mitt i en tråd lengre oppe her :-)

Du har jo hjulpet meg før, så kanskje får du det til igjen? ;-)

Skrevet

Herre min hatt. Hvor mange støvletter har du nå?

*huske de tre par støvlettene poppins fortalte om i høst.*

Jeg tør ikke telle en gang, jeg har helt hinsides mange. Jeg tror jeg har støvlett-fetisj.

Det verste er at de jeg kjøpte idag likner veldig på et annet par jeg har, det kom jeg på da jeg kom hjem. Men jaja godt å ha et ekstra par da ;)

Annonse

Skrevet

Jeg tør ikke telle en gang, jeg har helt hinsides mange. Jeg tror jeg har støvlett-fetisj.

Det verste er at de jeg kjøpte idag likner veldig på et annet par jeg har, det kom jeg på da jeg kom hjem. Men jaja godt å ha et ekstra par da ;)

Men så er jeg også overbevist om at du går på en støvlettskole.

c",)

Skrevet

Jeg vil også på julebord!!! UÆH, buhu osv... Er i permisjon, så neste år blir det litt bedre.... Ikke skal jeg bli med mannen på julebord heller...

Skrevet

Da har du å svare meg på spørsmålet mitt i en tråd lengre oppe her :-)

Du har jo hjulpet meg før, så kanskje får du det til igjen? ;-)

Done! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

nei da blir det liksom ikke det samme.

Jeg liker å bruke hele dagen på å gjøre meg fin, og da begynner jeg med et deilig bad og ansiktsmaske, kroppspeeling, shaving, fuktighetskrem, sminking, stæsjing, føning osv.. :)

Jeg skal ut ikveld da.. kan jo late som om jeg skal på julebord ;)

Det får du gjør.Ta med deg litt pinnekjøtt i veska :P

Skrevet

Det er ikke et fag, det er et studie. Jeg studerer økonomi, (bachelor og master) og vi er 500 elever på kullet.

Noen tror at alle studenter går på universitetet, vettu. ;o)

Gjest alternativt julebord
Skrevet

Med eget firma kan du jo trekke av et stk julebord på skatten. Så da burde det ikke stå på menyen ; )

Det har du sannelig rett i! Det er nok heller kokkekunstene det står på her, eller rettere sagt mangel på sådanne... Men jeg er veldig god på edle dråper! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...