Idéfix Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Bør jeg har strømper til finkjolen? Den rekker til litt under kneet? Er egentlig ikke så glad i det, men gjør det antrekket mer festaktig? Lurer veldig på dette med pynting idag... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Ja, du bør ha strømper. Unntatt på sommerstid synes jeg at strømper hører hjemme sammen med skjørt/kjole:) Kos deg på fest! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Ha strømper! Kanskje stay ups? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg lurte akkurat på det samme, hehe. Skal ha svart kjørt i omtrent samme lengden, og har kjøpt svarte stay-ups nå. Tror det blir finest å ha dem på. Siden det er julebord og greier. Strømpebukse orker jeg ikke. De er bare ekle. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Ja, du bør ha strømper. Unntatt på sommerstid synes jeg at strømper hører hjemme sammen med skjørt/kjole:) Kos deg på fest! Enig.. Ofte er det dessuten penere med hudfargede strømper/strømpebukser i stedet for svarte. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Stømper? Sorry, kunne ikke dy meg! *gå i et hjørne og flire* 0 Siter
Idéfix Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Det ble ingen stRømper... Men etter å ha lest dette må jeg kanskje revurdere.. Skoene sitter ikke like godt! 0 Siter
cecily Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Klart du må ha strømpebukse eller sånne dingser som sitter fast på låret. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Enig.. Ofte er det dessuten penere med hudfargede strømper/strømpebukser i stedet for svarte. Ja, enig med deg. Sorte strømper bruker jeg utrolig sjeldent. 0 Siter
Idéfix Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Gikk uten. Det fungerte helt flott! Kan egentlig ikke forstå vitsen med de strømpene. Det høyner IKKE antrekket, men det har bestandig hørt med... Og at det er vinter er jo ikke av betydning, for det er jo ikke kaldt inne. Tvert imot. Men nå bruker jeg ikke strømpebukser ute midtvinters heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.