keinstein Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Dette er da utrolig naivt. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1164792.ece 0 Siter
tigertrollet Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hehehe, ja sånn kan det gå..) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Hehehe, ja sånn kan det gå..) Russere har drivi med det i uminnelige tider, sender bilder av mannlige og kvinnelige fotomodeller og får penger til flybillett. En fyr jeg vet om troddde han hadde et barn i Russland etter et besøk der, det hadde han ikke, men penger ble sendt en tid til han fikk mistanke. Fikk noen bilder som ikke stemte helt, noe med en føflekk. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hehehe, ja sånn kan det gå..) Er det liv i deg enda? :-P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hvis man er så tjukk i hue at man sender et kvinnfolk man ikke kjenner penger på denne måten, fortjener man faen skjæra meg å bli rundlurt også. 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg hadde aldri i verden anmeldt det! hehe 0 Siter
tigertrollet Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Er det liv i deg enda? :-P Nei, dæven! DU skulle ha vært ute i dag, tufsa!!! Jeg dro hjem fordi alle andre dro hjem..*småbrisen og ikke klar for senga* Vorspiel hos meg neste lørdag! Be there:-)))) (jeg har våknet fra de døde og har begynt å være sosial igjen..) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nei, dæven! DU skulle ha vært ute i dag, tufsa!!! Jeg dro hjem fordi alle andre dro hjem..*småbrisen og ikke klar for senga* Vorspiel hos meg neste lørdag! Be there:-)))) (jeg har våknet fra de døde og har begynt å være sosial igjen..) Sosial er bra, det har jeg begynt med også, og det er ganske hyggelig... :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.