Gå til innhold

Verdens eldste triks, gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe, ja sånn kan det gå..:o)

Russere har drivi med det i uminnelige tider, sender bilder av mannlige og kvinnelige fotomodeller og får penger til flybillett.

En fyr jeg vet om troddde han hadde et barn i Russland etter et besøk der, det hadde han ikke, men penger ble sendt en tid til han fikk mistanke. Fikk noen bilder som ikke stemte helt, noe med en føflekk.

Annonse

Er det liv i deg enda? :-P

Nei, dæven! DU skulle ha vært ute i dag, tufsa!!! Jeg dro hjem fordi alle andre dro hjem..*småbrisen og ikke klar for senga*

Vorspiel hos meg neste lørdag!

Be there:-))))

(jeg har våknet fra de døde og har begynt å være sosial igjen..)

• 1 måned senere...

Nei, dæven! DU skulle ha vært ute i dag, tufsa!!! Jeg dro hjem fordi alle andre dro hjem..*småbrisen og ikke klar for senga*

Vorspiel hos meg neste lørdag!

Be there:-))))

(jeg har våknet fra de døde og har begynt å være sosial igjen..)

Sosial er bra, det har jeg begynt med også, og det er ganske hyggelig... :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...