Gå til innhold

Hva er det dummeste nicket på DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

laguna

Takk for den Ågot Velle! ;-P

Du er dum du og! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Bra svar....

:-) de som sier at jeg er dum, de er dumme de..;-P Nemlig!

hare1365380455
Skrevet

:-) de som sier at jeg er dum, de er dumme de..;-P Nemlig!

Nemlig! Og det er ikke alle som har en dolfisk oppkalt etter seg heller!

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Nemlig! Og det er ikke alle som har en dolfisk oppkalt etter seg heller!

Næhei! Ikke noe Ågotfisk! Så det så! :-)

Men det burde jo være en Harefisk? Du får ta det opp med Nick. Han må utvide akvariet! ;-)

hare1365380455
Skrevet

Næhei! Ikke noe Ågotfisk! Så det så! :-)

Men det burde jo være en Harefisk? Du får ta det opp med Nick. Han må utvide akvariet! ;-)

Jeg mente at du hadde en fisk oppkalt etter deg! Han har nok en snill harefisk også! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg mente at du hadde en fisk oppkalt etter deg! Han har nok en snill harefisk også! ;)

Nemlig, det var det jeg mente også, og det har ikke Ågot Velle! ( tror jeg da;-)) Jeg så det,og følte meg både smigret og beæret!

Men det burde kanskje utvides. Jeg så ingen harefisk, og det burde det jo være i et dolakvarium med respekt for seg selv;-)

:-)

hare1365380455
Skrevet

Nemlig, det var det jeg mente også, og det har ikke Ågot Velle! ( tror jeg da;-)) Jeg så det,og følte meg både smigret og beæret!

Men det burde kanskje utvides. Jeg så ingen harefisk, og det burde det jo være i et dolakvarium med respekt for seg selv;-)

:-)

Helt enig! Det MÅ være en harefisk der! Ellers er det noe som mangler.... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...