Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på kino i kveld, men har ikke bestemt noen film.

Har sett "Elsk meg i morgen" og "Pitbullterje". Begge to gjorde inntrykk på sin måte.

Noen anbefalinger der ute?

Gjest Yours truly
Skrevet

Corpse Bride er bra dersom du liker den type film.

Har tenkt å se Harry Potter en dag i uka, tror den også er bra :-)

Gjest flightplan
Skrevet

Jeg skal se flightplan på kino i dag. Håper den er bra.

Skrevet

Jeg skal se flightplan på kino i dag. Håper den er bra.

Jeg likte den ganske godt, iallfall. Akkurat sånn passelig spennende :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har lyst til å se den grøsseren som går nå....

Skrevet

Jeg har også tenkt å se Flightplan. Håper den er bra.

Ellers er filmen "The Exorsism of Emily Rose" en film jeg MÅ se. Men kanksje det blir på dvd. får se. :)

Skrevet

Jeg har lyst til å se den grøsseren som går nå....

hehe nettopp, hare. ;)

hare1365380455
Skrevet

Ellers er filmen "The Exorsism of Emily Rose" en film jeg MÅ se. Men kanksje det blir på dvd. får se. :)

Det blir nok på dvd, ja. ;)

Skrevet

Det blir nok på dvd, ja. ;)

Da er _det_ avtalt, hehe.

;-D

Gleder meg!!

hare1365380455
Skrevet

Da er _det_ avtalt, hehe.

;-D

Gleder meg!!

Jeg også! *gleder meg til å grøsse!*

Skrevet

Jeg likte ikke "The Exorcism of Emily Rose" særlig godt. Jeg hadde forestilt meg en skikkelig spennende/skummel film (alla Eksorsisten), men den var veldig mye tammere. Har du hørt noe spesielt om den som gjør at du har så lyst til å se den?

hare1365380455
Skrevet

Jeg likte ikke "The Exorcism of Emily Rose" særlig godt. Jeg hadde forestilt meg en skikkelig spennende/skummel film (alla Eksorsisten), men den var veldig mye tammere. Har du hørt noe spesielt om den som gjør at du har så lyst til å se den?

Er den ikke så grøssete altså? Filmtraileren er spennende.

Skrevet

Er den ikke så grøssete altså? Filmtraileren er spennende.

Jeg har ikke sett filmtraileren, bare filmen. Alle har selvsagt hver sin smak, men jeg syntes iallfall ikke den var noe "grøssete" som du sier. Den hadde vel sine scener den også, men det var også mye "dødtid" som -jeg- opplevde det, da. Vet ikke helt hva annet jeg kan si uten å røpe noen ting, jeg ;) Vet ikke hvor mye de sier i traileren og sånt.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke sett filmtraileren, bare filmen. Alle har selvsagt hver sin smak, men jeg syntes iallfall ikke den var noe "grøssete" som du sier. Den hadde vel sine scener den også, men det var også mye "dødtid" som -jeg- opplevde det, da. Vet ikke helt hva annet jeg kan si uten å røpe noen ting, jeg ;) Vet ikke hvor mye de sier i traileren og sånt.

Hm, bare ikke si mer... Vi skal nå se den, men da er ikke forventningene så veldig høye. Så håper jeg den er litt bedre enn vi tror...;)

Skrevet

Hm, bare ikke si mer... Vi skal nå se den, men da er ikke forventningene så veldig høye. Så håper jeg den er litt bedre enn vi tror...;)

Det hjelper ofte å ikke ha store forventninger. Som feks min opplevelse med "The Ring":

(i tilfelle du ikke har sett den, så er det en kjempeekkel/skummel film).

Jeg og ei venninne dro på kino og skulle se den. Fra før av hadde vi hørt av noen venner av oss at den var -helt- forjævlig, og at de ikke hadde fått sove etterpå, og at den ganske enkelt var helt grusom. Så vi satt og frøs på ryggen allerede før filmen startet, men da virket den ikke så skummel, for vi hadde satt lista så høyt når det gjaldt hva vi forventet.

En god stund senere hadde jeg kjøpt den på DVD og skulle se den med ei anna venninne. Jeg husket fra forrige gang at den jo ikke var så skummel som de skulle ha det til. Den gangen var den -kjempeekkel-, fordi jeg liksom ikke var forberedt på at den skulle være det.

Noen mnd etter det, så skal jeg se den for -tredje- gang, sammen med en kamerat. Da var jeg igjen helt forberedt på at den kom til å være kjempeskummel, men hva skjer? Joda, den virker ikke skummel i det hele tatt på meg..

Konklusjon: Fortsetter jeg nå å snakke negativt om den filmen, så kommer du til å få en kjempeopplevelse på kino!

Men ikke misforstå, filmen (tEoER) var bra nok den, det var bare det at jeg trodde den skulle være så mye eklere.

Skrevet

Det hjelper ofte å ikke ha store forventninger. Som feks min opplevelse med "The Ring":

Jeg og ei venninne dro på kino og skulle se den. Fra før av hadde vi hørt av noen venner av oss at den var -helt- forjævlig, og at de ikke hadde fått sove etterpå, og at den ganske enkelt var helt grusom. Så vi satt og frøs på ryggen allerede før filmen startet, men da virket den ikke så skummel, for vi hadde satt lista så høyt når det gjaldt hva vi forventet.

En god stund senere hadde jeg kjøpt den på DVD og skulle se den med ei anna venninne. Jeg husket fra forrige gang at den jo ikke var så skummel som de skulle ha det til. Den gangen var den -kjempeekkel-, fordi jeg liksom ikke var forberedt på at den skulle være det.

Noen mnd etter det, så skal jeg se den for -tredje- gang, sammen med en kamerat. Da var jeg igjen helt forberedt på at den kom til å være kjempeskummel, men hva skjer? Joda, den virker ikke skummel i det hele tatt på meg..

Konklusjon: Fortsetter jeg nå å snakke negativt om den filmen, så kommer du til å få en kjempeopplevelse på kino!

Men ikke misforstå, filmen (tEoER) var bra nok den, det var bare det at jeg trodde den skulle være så mye eklere.

Hm, da får vi har små forventninger. så er det kanskej bedre enn vi trodde.

Vi syntes Exorsisten var grøssende. Det må være grøssende for å være bra.

"Et ubesvart anrop" (jap.versjon) var dritskummel.

Ellers har jeg AKKURAT samme opplevelse på The Ring som deg. Vi satt og ventet på det skumle gjennom hele filmen, men det kom aldri. Fordi vi hadde høye forventninger om hvor grøssende den skulle være. Syntes ikke den var særlig skummel jeg. Men The Ring 2 var noe skumlere. Da hadde vi mindre forventninger.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett the ring (1 og 2). Du bør se "Ett ubesvart anrop" (japansk).... Uten at jeg sier mer! Det er sant det du sier om forventninger. Det er best å ikke glede seg for mye og bli skuffet...

Skrevet

Hm, da får vi har små forventninger. så er det kanskej bedre enn vi trodde.

Vi syntes Exorsisten var grøssende. Det må være grøssende for å være bra.

"Et ubesvart anrop" (jap.versjon) var dritskummel.

Ellers har jeg AKKURAT samme opplevelse på The Ring som deg. Vi satt og ventet på det skumle gjennom hele filmen, men det kom aldri. Fordi vi hadde høye forventninger om hvor grøssende den skulle være. Syntes ikke den var særlig skummel jeg. Men The Ring 2 var noe skumlere. Da hadde vi mindre forventninger.

Har du sett de japanske (og orginale) Ring-filmene, da? Ikke like skumle, men verdt å få med seg :) Den første er ganske lik i begge land, men den andre er totalt forskjellig. Jeg så den amerikanske Ring 2 en natt forleden, og ble overrasket over hvor forskjellig den var fra den japanske.

Skrevet

Jeg har sett the ring (1 og 2). Du bør se "Ett ubesvart anrop" (japansk).... Uten at jeg sier mer! Det er sant det du sier om forventninger. Det er best å ikke glede seg for mye og bli skuffet...

Vet du hva den filmen heter på engelsk? Tror jaggu jeg skal laste den ned, ja! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...