Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Vet du hva den filmen heter på engelsk? Tror jaggu jeg skal laste den ned, ja! :)

Det vet jeg ikke. Men jeg synes nå du skal se den japanske versjonen. De hadde den på videobutikken her.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men jeg synes nå du skal se den japanske versjonen. De hadde den på videobutikken her.

Hehe, jeg tenkte ikke på at det også fantes en amerikansk versjon. Det jeg tenkte på var hva den engelske tittelen på den japanske filmen var, slik at jeg kunne søke etter den på nett. Men det er vel ganske logisk at den heter "One Missed Call" eller noe sånt, så jeg tror jeg skal sjekke det ut snart :) Takk for tipset!

hare1365380455
Skrevet

Hehe, jeg tenkte ikke på at det også fantes en amerikansk versjon. Det jeg tenkte på var hva den engelske tittelen på den japanske filmen var, slik at jeg kunne søke etter den på nett. Men det er vel ganske logisk at den heter "One Missed Call" eller noe sånt, så jeg tror jeg skal sjekke det ut snart :) Takk for tipset!

Jeg vet ikke om det er en amerikansk versjon, men jeg tror nok den japanske er best i så fall...

Skrevet

Har du sett de japanske (og orginale) Ring-filmene, da? Ikke like skumle, men verdt å få med seg :) Den første er ganske lik i begge land, men den andre er totalt forskjellig. Jeg så den amerikanske Ring 2 en natt forleden, og ble overrasket over hvor forskjellig den var fra den japanske.

Nei dessverre. Vi prøvde å få tak i den japanske The Ring 2, fordi vi tenkte den ville være enda skumlere. Men de hadde kun den amerikanske.

Skrevet

Nei dessverre. Vi prøvde å få tak i den japanske The Ring 2, fordi vi tenkte den ville være enda skumlere. Men de hadde kun den amerikanske.

Jeg har de japanske Ring 2 og Ring 0 (altså nummer tre) på DVD. Kjøpte på Free Record Shop for omtrent halvannet år siden.

Gjest svaksterk
Skrevet

Gå å se the Woodsman, den er bra

Ja, den var bra. Men ikke akkurat lett underholdning vil jeg si :-)

Kommer vel an på hva man liker.

Men, filmen var bra den, den tok ulike perspektiver på temaer.

Skrevet

Ja, den var bra. Men ikke akkurat lett underholdning vil jeg si :-)

Kommer vel an på hva man liker.

Men, filmen var bra den, den tok ulike perspektiver på temaer.

Nei, det er jeg enig i. Men merkelig å se det fra den siden også. Jeg var livredd for at han skulle gå over streken under hele filmen.

Gjest svaksterk
Skrevet

Nei, det er jeg enig i. Men merkelig å se det fra den siden også. Jeg var livredd for at han skulle gå over streken under hele filmen.

Ja, jeg syntes det var en tøff film.

Noe av det jeg syntes var rarest var at hun jenta ble sammen med ham. Henne kunne det også bli laget film om igrunn :-)

Ha en fin kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...