hare1365380455 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Vet du hva den filmen heter på engelsk? Tror jaggu jeg skal laste den ned, ja! Det vet jeg ikke. Men jeg synes nå du skal se den japanske versjonen. De hadde den på videobutikken her. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det vet jeg ikke. Men jeg synes nå du skal se den japanske versjonen. De hadde den på videobutikken her. Hehe, jeg tenkte ikke på at det også fantes en amerikansk versjon. Det jeg tenkte på var hva den engelske tittelen på den japanske filmen var, slik at jeg kunne søke etter den på nett. Men det er vel ganske logisk at den heter "One Missed Call" eller noe sånt, så jeg tror jeg skal sjekke det ut snart Takk for tipset! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hehe, jeg tenkte ikke på at det også fantes en amerikansk versjon. Det jeg tenkte på var hva den engelske tittelen på den japanske filmen var, slik at jeg kunne søke etter den på nett. Men det er vel ganske logisk at den heter "One Missed Call" eller noe sånt, så jeg tror jeg skal sjekke det ut snart Takk for tipset! Jeg vet ikke om det er en amerikansk versjon, men jeg tror nok den japanske er best i så fall... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Har du sett de japanske (og orginale) Ring-filmene, da? Ikke like skumle, men verdt å få med seg Den første er ganske lik i begge land, men den andre er totalt forskjellig. Jeg så den amerikanske Ring 2 en natt forleden, og ble overrasket over hvor forskjellig den var fra den japanske. Nei dessverre. Vi prøvde å få tak i den japanske The Ring 2, fordi vi tenkte den ville være enda skumlere. Men de hadde kun den amerikanske. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Nei dessverre. Vi prøvde å få tak i den japanske The Ring 2, fordi vi tenkte den ville være enda skumlere. Men de hadde kun den amerikanske. Jeg har de japanske Ring 2 og Ring 0 (altså nummer tre) på DVD. Kjøpte på Free Record Shop for omtrent halvannet år siden. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Gå å se the Woodsman, den er bra Ja, den var bra. Men ikke akkurat lett underholdning vil jeg si :-) Kommer vel an på hva man liker. Men, filmen var bra den, den tok ulike perspektiver på temaer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ja, den var bra. Men ikke akkurat lett underholdning vil jeg si :-) Kommer vel an på hva man liker. Men, filmen var bra den, den tok ulike perspektiver på temaer. Nei, det er jeg enig i. Men merkelig å se det fra den siden også. Jeg var livredd for at han skulle gå over streken under hele filmen. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Nei, det er jeg enig i. Men merkelig å se det fra den siden også. Jeg var livredd for at han skulle gå over streken under hele filmen. Ja, jeg syntes det var en tøff film. Noe av det jeg syntes var rarest var at hun jenta ble sammen med ham. Henne kunne det også bli laget film om igrunn :-) Ha en fin kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.