Gå til innhold

Gi meg tips til en kul julekjole som ikke er altfor dyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått tid til å se på juleantrekk og neste lørdag skal jeg på julebord!

Kjolen jeg skal ha må ikke være "tantete", heller elegant og/eller litt ungdommelig kul.

Jeg har tenkt litt på svart kjole med gullfarget tilbehør. Lurte litt på å kjøpe gullfargede sko og gullfarget litt langt smykke/skjerf e.l. Kanskje gullfarget belte hvis det passer til kjolen...

Kjolen kan også være i en helt annen farge. Jeg kler ikke vinrødt eller mørke rødfarger!

Noen som har tips til drømmekjolen? :-)

Skrevet

Har du mulighet til å dra på Oasis?

Jeg synes de har fått inn så mange rålekre kjoler der nå. Blant annet en kjempe lekker sort kjole som jeg har sett der.

Gullsko får du bl.a på DNA og Bianco.

Forøvrig så jeg et ganske pent gullsjal på Cubus igår.. sånn heklet greie men ikke i sånn garn-stoff altså, i trekant-form, det kan bli veldig elegant med det over en sort kjole.

Alternativt er de populære tynne gullsjalene i gull"sequins" (hva er det på norsk?) men sannsynligvis er det mange som tropper opp med de på julebord i år.

Skrevet

Ikke ha tilbehør kun i gull da, det blir rett og slett for mye. Kræsj til med et eller annet i en helt annen farge.

Skrevet

Har du mulighet til å dra på Oasis?

Jeg synes de har fått inn så mange rålekre kjoler der nå. Blant annet en kjempe lekker sort kjole som jeg har sett der.

Gullsko får du bl.a på DNA og Bianco.

Forøvrig så jeg et ganske pent gullsjal på Cubus igår.. sånn heklet greie men ikke i sånn garn-stoff altså, i trekant-form, det kan bli veldig elegant med det over en sort kjole.

Alternativt er de populære tynne gullsjalene i gull"sequins" (hva er det på norsk?) men sannsynligvis er det mange som tropper opp med de på julebord i år.

Oasis skal jeg sjekke ut:-)

Men er det ikke litt dyrt der? Vil helst holde meg på rundt 500 kroner for kjolen...om det er mulig da..

Skrevet

Ikke ha tilbehør kun i gull da, det blir rett og slett for mye. Kræsj til med et eller annet i en helt annen farge.

Kanskje jeg får ta min julerøde pynteveske med ;-)

Skrevet

Kanskje jeg får ta min julerøde pynteveske med ;-)

Og den fuck-me-røde leppestiften det ble snakket om her på dol for ikke alt for lenge siden.

;-)

Skrevet

Oasis skal jeg sjekke ut:-)

Men er det ikke litt dyrt der? Vil helst holde meg på rundt 500 kroner for kjolen...om det er mulig da..

Jo det er litt dyrt, koster rundt 1000kr.

Det er jo selvsagt Hennes, de har sikkert noe fint, men jeg er alltid skeptisk til å kjøpe der ved sånne anledninger ettersom sjansen for at noen andre dukker opp i samme kjole kan være stor.

Når er julebordet? Jeg skal til byen på mandag og se etter kjole til megselv, så da kan jeg gi rapport. Har hittil bare lagt merke til kjolene på Oasis.

Skrevet

Og den fuck-me-røde leppestiften det ble snakket om her på dol for ikke alt for lenge siden.

;-)

Hehe, det hadde vært noe ;-)

Problemet er at jeg synes knallrød leppestift er gyselig - iallefall på meg!

Skrevet

Jo det er litt dyrt, koster rundt 1000kr.

Det er jo selvsagt Hennes, de har sikkert noe fint, men jeg er alltid skeptisk til å kjøpe der ved sånne anledninger ettersom sjansen for at noen andre dukker opp i samme kjole kan være stor.

Når er julebordet? Jeg skal til byen på mandag og se etter kjole til megselv, så da kan jeg gi rapport. Har hittil bare lagt merke til kjolene på Oasis.

Julebordet er 10.desember, så jeg har litt tid på meg. kjempeflott om du tipser meg :-)

Skrevet

Julebordet er 10.desember, så jeg har litt tid på meg. kjempeflott om du tipser meg :-)

No problemo :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

B-young har mange kjempefine kjoler nå. Koster 200-300kr =)

Skrevet

Er det noen trange julekjoler, jeg mener trange nedover i skjørtet altså

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det noen trange julekjoler, jeg mener trange nedover i skjørtet altså

Jeg tror de har det og. Om jeg ikke husker helt feil.. ? =)

Skrevet

Jeg tror de har det og. Om jeg ikke husker helt feil.. ? =)

Da skal jeg dra og sjekke :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da skal jeg dra og sjekke :o)

Gjør det. Jeg presterte å kjøpe to kjoler der! hehe.. så nå kan jeg velge og vrake ;)

Skrevet

Gjør det. Jeg presterte å kjøpe to kjoler der! hehe.. så nå kan jeg velge og vrake ;)

Jeg har tittet etter kjole eller skjørt men det må være helt tettsittende altså. Ikke noe slingringsmonn ;o)

Skrevet

Takk, takk!!

B-young skal sjekkes opp :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...