Gjest Flystripa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hvorfor kommer jeg ikke inn på qxl? *arrrgggg* Gi meg et svar! 0 Siter
Gjest Mr. String Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 For at du ikke skal bruke penger 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 For at du ikke skal bruke penger Jeg kommer jo inn på alle andre sider - så hvorfor??? En eller annen tosk har bydd over meg, og auksjonen går ut i kveld *stønn* 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg kommer jo inn på alle andre sider - så hvorfor??? En eller annen tosk har bydd over meg, og auksjonen går ut i kveld *stønn* Jeg kommer heller ikke inn.Har auksjoner som går ut i kveld og en bruker har stilt spørsmål som jeg da ikke får svart på 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg kommer heller ikke inn.Har auksjoner som går ut i kveld og en bruker har stilt spørsmål som jeg da ikke får svart på Javel da er det flere med samme problem - åh, jeg blir så irritert.... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 JEg kommer inn så! Er det sant...? Kanskje jeg også får det til da. *prøve igjen* 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Javel da er det flere med samme problem - åh, jeg blir så irritert.... Jeg kommer fortsatt ikke inn på Qxl,korleis er med deg,kommer du inn? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg kommer fortsatt ikke inn på Qxl,korleis er med deg,kommer du inn? Niks - kanskje vi er utestengt ;o) 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Niks - kanskje vi er utestengt ;o) Kanskje det,men det var en rar måte å gjør det på da:) Det er veldig irriterende dette:( 0 Siter
Prozak Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hadde jeg sittet på support og fått denne forespørslen fra deg, så hadde jeg slettet den, eller lagt på røret. "Det virker ikke. Hvorfor ikke? Fiks det!" Første bud: Kom med informasjon om hva som skjer. "............................................" 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hadde jeg sittet på support og fått denne forespørslen fra deg, så hadde jeg slettet den, eller lagt på røret. "Det virker ikke. Hvorfor ikke? Fiks det!" Første bud: Kom med informasjon om hva som skjer. "............................................" Siden åpner seg ikke. Finner ikke server, står det. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Siden åpner seg ikke. Finner ikke server, står det. Har du forsøkt med en annen browser? (jeg regner med at du bruker internet explorer...) Hvis ikke det heller fungerer, så hadde jeg kontaktet isp-en. "............................................" 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har du forsøkt med en annen browser? (jeg regner med at du bruker internet explorer...) Hvis ikke det heller fungerer, så hadde jeg kontaktet isp-en. "............................................" Det virker igjen nå, uten at jeg har gjort en damn shit *kjøpe, kjøpe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.