thinkerbell Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Dersom man kommer sørfra; er det da enklere å ta Sandefjord-Strömstad og så mot Oslo, eller er det bedre å bare kjøre strake veien? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 *jeg vil også på spa* Jeg vet ikke helt om jeg vil før jeg har sett hva de serverer til lunch & middag...... :-) 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Sørfra? Fra svinesund liksom, eller Kristiansand..... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Sørfra? Fra svinesund liksom, eller Kristiansand..... Hæ? Sørfra ja. Jeg bare lurte på om det gikk raskere å ta fergen fra sandefjord til strømstad og så "snu" å kjøre innover mot oslo..for å slippe å kjøre hele veien. 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hæ? Sørfra ja. Jeg bare lurte på om det gikk raskere å ta fergen fra sandefjord til strømstad og så "snu" å kjøre innover mot oslo..for å slippe å kjøre hele veien. nei, nei, nei.... Fra Sandefjord tar du fergen over til Moss fra Horten. Så kjører du mot Fredrikstad. Det er ikke så langt til Hankø fra Moss. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 nei, nei, nei.... Fra Sandefjord tar du fergen over til Moss fra Horten. Så kjører du mot Fredrikstad. Det er ikke så langt til Hankø fra Moss. Takk så mycke :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg vet ikke helt om jeg vil før jeg har sett hva de serverer til lunch & middag...... :-) Har hørt at det er kjempegod mat der. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det raskeste og greieste er vel å ta ferga Horten-Moss. Derfra er det ikke lange veien til Hankø, omtrent 40 minutter. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Det raskeste og greieste er vel å ta ferga Horten-Moss. Derfra er det ikke lange veien til Hankø, omtrent 40 minutter. Takker :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Har hørt at det er kjempegod mat der. Takk, det var beroligende å høre. 0 Siter
flisa Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Takk, det var beroligende å høre. Søstra mi var der- hun ble skuffa - de tar ikke "hardt nok i" - det var behagelig bare.... 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Søstra mi var der- hun ble skuffa - de tar ikke "hardt nok i" - det var behagelig bare.... Det har jeg også erfart, når jeg har vært der. Men det er en mann der, sørg for å få han! Sterkere enn de små damene der ;o) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Søstra mi var der- hun ble skuffa - de tar ikke "hardt nok i" - det var behagelig bare.... behagelig er bra, jeg liker ikke mennesker som skal knekke nakker og ben. 0 Siter
Motiva Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg vet ikke helt om jeg vil før jeg har sett hva de serverer til lunch & middag...... :-) Din heldiggris!!! De har jo supergod mat på Hankø, da. *Sikle* Hm...hvorfor blir jeg aldri sendt på kurs dit lenger... Kos deg! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Din heldiggris!!! De har jo supergod mat på Hankø, da. *Sikle* Hm...hvorfor blir jeg aldri sendt på kurs dit lenger... Kos deg! takk :-) Jeg ble invitert med til en weekendtur, og nå begynner jeg å glede meg. Jeg trodde først det var en slags fat-camp ved svinesund. ... 0 Siter
Motiva Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 takk :-) Jeg ble invitert med til en weekendtur, og nå begynner jeg å glede meg. Jeg trodde først det var en slags fat-camp ved svinesund. ... *fnyser* "Fatcamp ved svinesund" Hmpf...har du fordommer mot østfold eller??? Riktignok må du ta verdens minste ferjebåt for å komme til Hankø, men når du først kommer dit er det jo fint der da, og kanskje du kan klatre opp på et høyt fjell og vinke til Märtha og Ari.... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 *fnyser* "Fatcamp ved svinesund" Hmpf...har du fordommer mot østfold eller??? Riktignok må du ta verdens minste ferjebåt for å komme til Hankø, men når du først kommer dit er det jo fint der da, og kanskje du kan klatre opp på et høyt fjell og vinke til Märtha og Ari.... jeg tar alt tilbake! Bor eventyrprinsessen der, -oioi stas :-) 0 Siter
Motiva Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 jeg tar alt tilbake! Bor eventyrprinsessen der, -oioi stas :-) Ikke akkurat på Hankø, men det er vel rett i nærheten, mener jeg å huske. Hvis du lover å hilse til eventyrprinsessen, så skal jeg tilgi fordommene dine :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Det har jeg også erfart, når jeg har vært der. Men det er en mann der, sørg for å få han! Sterkere enn de små damene der ;o) er han spesielt pen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.