Gå til innhold

Hankø Spa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man kommer sørfra; er det da enklere å ta Sandefjord-Strömstad og så mot Oslo, eller er det bedre å bare kjøre strake veien?

Fortsetter under...

Skrevet

*jeg vil også på spa*

Jeg vet ikke helt om jeg vil før jeg har sett hva de serverer til lunch & middag......

:-)

Skrevet

Sørfra?

Fra svinesund liksom, eller Kristiansand.....

Hæ? Sørfra ja. Jeg bare lurte på om det gikk raskere å ta fergen fra sandefjord til strømstad og så "snu" å kjøre innover mot oslo..for å slippe å kjøre hele veien.

Skrevet

Hæ? Sørfra ja. Jeg bare lurte på om det gikk raskere å ta fergen fra sandefjord til strømstad og så "snu" å kjøre innover mot oslo..for å slippe å kjøre hele veien.

nei, nei, nei....

Fra Sandefjord tar du fergen over til Moss fra Horten. Så kjører du mot Fredrikstad. Det er ikke så langt til Hankø fra Moss.

Annonse

Skrevet

nei, nei, nei....

Fra Sandefjord tar du fergen over til Moss fra Horten. Så kjører du mot Fredrikstad. Det er ikke så langt til Hankø fra Moss.

Takk så mycke :-)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg vil før jeg har sett hva de serverer til lunch & middag......

Har hørt at det er kjempegod mat der.

Skrevet

Det raskeste og greieste er vel å ta ferga Horten-Moss. Derfra er det ikke lange veien til Hankø, omtrent 40 minutter.

Skrevet

Det raskeste og greieste er vel å ta ferga Horten-Moss. Derfra er det ikke lange veien til Hankø, omtrent 40 minutter.

Takker :-)

Skrevet

Har hørt at det er kjempegod mat der.

Takk, det var beroligende å høre.

Skrevet

Takk, det var beroligende å høre.

Søstra mi var der- hun ble skuffa - de tar ikke "hardt nok i" - det var behagelig bare....

Skrevet

Søstra mi var der- hun ble skuffa - de tar ikke "hardt nok i" - det var behagelig bare....

Det har jeg også erfart, når jeg har vært der.

Men det er en mann der, sørg for å få han! Sterkere enn de små damene der ;o)

Annonse

Skrevet

behagelig er bra, jeg liker ikke mennesker som skal knekke nakker og ben.

Skrevet

Din heldiggris!!! De har jo supergod mat på Hankø, da. *Sikle* Hm...hvorfor blir jeg aldri sendt på kurs dit lenger...

Kos deg!

Skrevet

Din heldiggris!!! De har jo supergod mat på Hankø, da. *Sikle* Hm...hvorfor blir jeg aldri sendt på kurs dit lenger...

Kos deg!

takk :-) Jeg ble invitert med til en weekendtur, og nå begynner jeg å glede meg. Jeg trodde først det var en slags fat-camp ved svinesund.

...

Skrevet

takk :-) Jeg ble invitert med til en weekendtur, og nå begynner jeg å glede meg. Jeg trodde først det var en slags fat-camp ved svinesund.

...

*fnyser*

"Fatcamp ved svinesund"

Hmpf...har du fordommer mot østfold eller??? Riktignok må du ta verdens minste ferjebåt for å komme til Hankø, men når du først kommer dit er det jo fint der da, og kanskje du kan klatre opp på et høyt fjell og vinke til Märtha og Ari....

Skrevet

*fnyser*

"Fatcamp ved svinesund"

Hmpf...har du fordommer mot østfold eller??? Riktignok må du ta verdens minste ferjebåt for å komme til Hankø, men når du først kommer dit er det jo fint der da, og kanskje du kan klatre opp på et høyt fjell og vinke til Märtha og Ari....

jeg tar alt tilbake! Bor eventyrprinsessen der, -oioi stas :-)

Skrevet

jeg tar alt tilbake! Bor eventyrprinsessen der, -oioi stas :-)

Ikke akkurat på Hankø, men det er vel rett i nærheten, mener jeg å huske. Hvis du lover å hilse til eventyrprinsessen, så skal jeg tilgi fordommene dine :-)

Skrevet

Det har jeg også erfart, når jeg har vært der.

Men det er en mann der, sørg for å få han! Sterkere enn de små damene der ;o)

er han spesielt pen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...