Gjest nsa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 er han spesielt pen? pen??......nææh....for 'gammel' og kjedelig utseende.... Men kna kan han ) 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Ikke akkurat på Hankø, men det er vel rett i nærheten, mener jeg å huske. Hvis du lover å hilse til eventyrprinsessen, så skal jeg tilgi fordommene dine :-) JODA, hytta til M og A er på Hankø. Du ser den jo fra ferga og den ligger ikke langt fra hotellet heller ;o) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 JODA, hytta til M og A er på Hankø. Du ser den jo fra ferga og den ligger ikke langt fra hotellet heller ;o) Kanskje jeg skal be meg selv på ettermiddagskaffe til eventyrprinsessen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Kanskje jeg skal be meg selv på ettermiddagskaffe til eventyrprinsessen? "Kanskje jeg skal be meg selv på ettermiddagskaffe til eventyrprinsessen?" Du er alltid velkommen! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 "Kanskje jeg skal be meg selv på ettermiddagskaffe til eventyrprinsessen?" Du er alltid velkommen! Bor du også der?? I nærheten mener jeg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Bor du også der?? I nærheten mener jeg? Nei, men jeg er eventyrprinsen. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Nei, men jeg er eventyrprinsen. Men Ari da?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Men Ari da?? Ari? Jeg er ikke helt med. Du vet; jeg leste bare noe om en drømmeprins her, og aner ikke hva dere diskuterer. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Ari? Jeg er ikke helt med. Du vet; jeg leste bare noe om en drømmeprins her, og aner ikke hva dere diskuterer. Søtnos :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 pen??......nææh....for 'gammel' og kjedelig utseende.... Men kna kan han ) hva er en "gammel" mann etter din definisjon...... *bare lurer* .. *host* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.