yellow Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Satt å så på dette nå og lurer.........besvimte de på vei ned tro? *håper det men* 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Vanskelig å si, men sannsynligvis ikke. Uansett var det nok minuttene før de hoppet som var de mest grusomme. 0 Siter
yellow Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Vanskelig å si, men sannsynligvis ikke. Uansett var det nok minuttene før de hoppet som var de mest grusomme. Uff....sitter liksom å håper at de iallefall "døde" på vei ned jeg...:-/...men klart...folk hopper jo i strikk og fallskjerm uten å besvime på veien.... Hvordan de site minuttene opp i tårnet var, orker jeg ikke forestille meg en gang... 0 Siter
Prozak Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Uff....sitter liksom å håper at de iallefall "døde" på vei ned jeg...:-/...men klart...folk hopper jo i strikk og fallskjerm uten å besvime på veien.... Hvordan de site minuttene opp i tårnet var, orker jeg ikke forestille meg en gang... Det er lettere å besvime i en slik situasjon enn i en kontrllert situasjon. Men hvor mange som besvimte eller ikke er jo umulig å si i ettertid (og sågar mens det skjer) :-) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.