Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun og de andre jentene var utrolig sjarmerende.

Hurra for tredjeplass, sukk for at hun ikke vant.

(He he, går i min andre barndom når man ser det sammen med de små.)

Skrevet

Ungene mine på fem og åtte år var helt i ekstase! Dette var spennende :-)

Femåringen var ellevill fordi Hviterussland vant. Hun sendte nemlig inn stemme på dem!

På forhånd hadde vi avtalt at de skulle få se hele programmet siden det skulle slutte klokka 21.45. Klokka ble jo 22.30 før de ble ferdige, så da var det to stuptrøtte tupper som gikk til sengs :-)

Skrevet

Femåringen var ellevill fordi Hviterussland vant. Hun sendte nemlig inn stemme på dem!

På forhånd hadde vi avtalt at de skulle få se hele programmet siden det skulle slutte klokka 21.45. Klokka ble jo 22.30 før de ble ferdige, så da var det to stuptrøtte tupper som gikk til sengs :-)

Jeg var også forvirret over tidspunktene. Min seksåring var også lykkelig her hun satt, med en liten sangstjerne i maven. ;o) Ingen tvil om at de vestlige land i Europa (kan man formulere seg slik, tro?) likte Norges bidrag. Og det var spennende!

Mvh

Skrevet

Jeg var også forvirret over tidspunktene. Min seksåring var også lykkelig her hun satt, med en liten sangstjerne i maven. ;o) Ingen tvil om at de vestlige land i Europa (kan man formulere seg slik, tro?) likte Norges bidrag. Og det var spennende!

Mvh

Ja, moro at vi fikk så mange poeng fra både Sverige og Danmark :-)

Femåringen gleder seg til hun blir gammel nok til å delta *hehe*

Skrevet

Mvh

kjempeflink var hun. Gjett hva min syv åring skal leke i morgen mon tro :)

Skrevet

Min fem åring var også i ekstase. Hun ble veldig imponert over danserne i bakgrunnen. Rett som det var måtte hun ut på gulvet å danse litt.

Selv syns jeg Maria Isabel, fjorårets vinner var helt utrolig. Men, flott at Malin greide en tredje plass, utrolig!

Skrevet

Jeg er også fullstendig betatt av henne. Hun er så søt og naturlig. Det er så befriende å se en 10 åring som ikke prøver å være Britney Spears eller no i den duren.

Jeg synes definitivt hun var flinkere enn hun fra Hviterussland som vant - men smaken er som baken.

Her i huset likte jentene veldig godt vinneren, men jeg mistenker at det var pga klærne...

Skrevet

Enig. Jeg syntes det var helt greit at de skulle være oppe til 21.45, men 22.30 var ganske mye lenger. Men kunne jo ikke sende dem i seng før det var ferdig heller.

Hvorfor i alle dager hadde NRK bommet sånn med tidspunktet?

Skrevet

Enig. Jeg syntes det var helt greit at de skulle være oppe til 21.45, men 22.30 var ganske mye lenger. Men kunne jo ikke sende dem i seng før det var ferdig heller.

Hvorfor i alle dager hadde NRK bommet sånn med tidspunktet?

Å være våken til klokka 22.30 er "nyttårsaften" for mine unger....

Heldigvis sov begge til klokka 08.00 idag tidlig, så de har faktisk vært blide hele dagen :-)

PS: Lillebolla sov til klokka 07.30 og det er ny rekord!!!

(hun så ikke grand Prix altså ;-))

Skrevet

Jeg så programmet hos søstera mi. Niesen min på 7 hadde laget plakat som det stod Heia Malin på. Hehe. Men hun ville ikke holde den opp, under programmet, så plakaten lå bare på gulvet foran tv'en.

Skrevet

Å være våken til klokka 22.30 er "nyttårsaften" for mine unger....

Heldigvis sov begge til klokka 08.00 idag tidlig, så de har faktisk vært blide hele dagen :-)

PS: Lillebolla sov til klokka 07.30 og det er ny rekord!!!

(hun så ikke grand Prix altså ;-))

Her i huset sov vi til 0930, og det er ny rekord her i huset! Det pleier å være oppstandelse kl 0700 til 0800.

Skrevet

Her i huset sov vi til 0930, og det er ny rekord her i huset! Det pleier å være oppstandelse kl 0700 til 0800.

Mulig vi skulle begynne å holde ungene våkne leeeenge fredag og lørdag kveld ;-)

Skrevet

Mulig vi skulle begynne å holde ungene våkne leeeenge fredag og lørdag kveld ;-)

Det er unektelig fristende (bortsett fra at man mister det meste av voksentiden på kvelden.)

Skrevet

Det er unektelig fristende (bortsett fra at man mister det meste av voksentiden på kvelden.)

Akkurat!

Skrevet

Akkurat!

.. og da foretrekker jeg tidlig oppstandelse og kvelden for meg/oss selv en stund til...!

Skrevet

.. og da foretrekker jeg tidlig oppstandelse og kvelden for meg/oss selv en stund til...!

Jepp. Det blir nok ikke mange årene vi kan få kveldene alene ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...