Gå til innhold

Teroriseres av en gal mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor midlertidig med min familie i en annen by mens jeg studerer,her blir jeg terorisert av en gal mann som truer med at han skal drepe meg og forfølge meg til graven. Jeg kjenner ikke denne mannen, bare vet hvem han er og han har ingen grunn til å gjøre meg noe. Det virker som han har fått en ide om ett eller annet og derfor vil hevne seg på andre ved å ta meg. Saken er så alvorlig at den har blitt anmeldt til politiet som har gitt mannen "besøksforbud" noe som har blitt forelagt han av politiet. Likevel ble jeg på nytt angrepet på en kafe hvor han plutselig, uten forvarsel med masse folk tilstede slo til på nytt. Denne gang kom politiet og fikk tak i han, men selvsagt nektet han for alt. Noen vitner meldte seg og bekreftet min versjon av det som hadde skjedd, og politiet mener dette er alvorlig. Der står saken og jeg vet ikke hva som blir gjort, eller hva jeg skal gjøre? Denne mannen virker psykisk ustabil, og det skremmer meg. Jeg er ganske oppgitt over at folk som gjør slikt bare kan gå rundt fritt og forsette sitt tyraneri? Jeg er bekymret både for barna mine og samboeren min. Mannen respekterer hvertfall ikke besøksforbudet som politiet har ilagt han

Gjest kom deg unna
Skrevet

Hvis det hadde vært meg, ville jeg valgt å flytte til en annen by hvis jeg var i din situasjon (siden du bare bor der midlertidig uansett). Fortsatt studiet et annet sted.

Og så ville jeg sørge for å få hemmelig adresse (med politiets hjelp) som ikke kan oppgis av noen, og hemmelig telefonnummer.

Og når jeg skulle melde omadressering av posten, (og adresse-endring til skolen din osv) ville jeg sørget for å melde den til et helt annet sted først, og kanskje videre til et tredje og fjerde sted, slik at han ikke lett kan finne ut hvor du faktisk flytter til.

Sånne folk er ikke til å spøke med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...