Gå til innhold

Overfladisk og fancy på byen - jeg er utdatert...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Du havner i en surrealistisk verden når du entrer et utested av den typen der.

Kvinnene er noe tilnærmet luksushorer. Si du har penger og du får dem. De stæsjer seg opp som sine to store forbilder, Aylar og Pia Haraldsen, og stiller inn silikonen i retning kronene.

Så har du gutta: Vel, det er jo åpenbart den typen gutter som går for den typen jenter du i går så, og det sier vel alt om dem.

Det syke er jo at disse menneskene ofte ser ned på oss "vanlige".

Nei, gå ut på planeten jorda neste gang du er på byen, med mindre du trives på sirkus :)

Det faktum at jeg i det hele tatt havnet der er jo et tegn på at jeg begynner å bli rusten...

Jeg har begynt å komme i kategorien som helst vil ha et "rolig sted" der vi kan sitte ned og "snakke sammen"...

Arhgg - hva har skjedd?

Før var jeg nattens dronning som danset på bordet på narchspiel....

Videoannonse
Annonse
fuji1365380447
Skrevet

Okey, jeg har ikke vært på byen på lange tider jeg. Bare privatfester.

Og det kan vel ikke en gang kalles fest i forhold til hvordan man festet i "gamle dager"

Jeg går også bare på hjemmefester.

Eller for å være helt ærlig; vi går mest på middagsselskaper som varer ut i de små timer.

Savner faktisk å danse hele natta jeg!

Skrevet

Det faktum at jeg i det hele tatt havnet der er jo et tegn på at jeg begynner å bli rusten...

Jeg har begynt å komme i kategorien som helst vil ha et "rolig sted" der vi kan sitte ned og "snakke sammen"...

Arhgg - hva har skjedd?

Jeg har selv forvillet meg inn på et og annet "in-sted" ved et par anledninger, og det er som å havne i en annen verden.

Men det må sies at heller ikke jeg orker diskobråket på mer normale steder lenger, og foretrekker definitivt en pub med et lydnivå som ikke sprenger trommehinner. Jeg får også fnatt av dritings 20-åringer, selv om det ikke er så mange år siden jeg var på det nivået selv.

Nei, et sted hvor det går an å snakke over noen øl er å foretrekke.

Det er nok alderen, ja.

Skrevet

Arhgg - hva har skjedd?

Hvis det er noen trøst, så trenger det ikke å bety at du er gammel.

Jeg er sikkert halvparten av alderen din, og jeg er selv drittlei av at utestedene domineres av følgenede:

* "Musikk" som består av dunk og ordene "fuck, motherfucker, babe, yo, ass, crib og shit" i varierte rekekfølger

* Jenter med langt, klorbleika hår, små rosa topper og skjørt som dekekr halve rumpa

* Tynne, tafatte gutter med diamantøredobber

* Blått lys og dansegulv med oppbygning der de deiligste damene skal stå øverst å vri seg, imens på det nederste platået skal guttene stå å vekselsvis sikle på de øverste jentene og klå på de nederste.

Ja til en koselig pub der man slår av en prat med både venner og ukjente, hyggelige mennesker til tonene av "who'll stop the rain" fremført av en levende piano- elelr gitarmann.

Skrevet

Høres ut som en bra observasjon:-)

Sannheten er nok at mange lever i en klisje, som du sier det. De har en oppfatning om hva som er kult og stilig, og lever etter det. For oss som har levd, nok til å spørre seg eksistensielle spørsmål a la "Hvem er jeg?" ""Hva står jeg for?" "Hva vil jeg oppnå?", anbefaler jeg heller et rolig sted med dempet belysning og musikk på et passe høyt nivå, sammen med eksempelvis gode venner. Hvis en har noen;-) Eller eventuelt annet kvalitetsfylt selskap.

Skrevet

Dommen er at det bare er moro å være på byn og danse når en drikker selv. Å være edru, eller nesten edru, på byn nattestid er tragisk kjedelig.

Hvis en har drukket og er i godt dansehumør selv, så er det kjempemoro.

Men utesteder nattestid er vel ikke stedet dersom du vil foreta samfunnsanalyser av om folk er fornuftige eller ikke. ;)

Hehe. Et sånt sted er sikkert toppen for deg.

Skrevet

Hehe. Et sånt sted er sikkert toppen for deg.

Aha - så nå har du puttet meg i det du tror er "riktig" boks blant dolerne.

Vedder på at det nok var du som ville stoppe meg i døra på DOL-julebordet. Har jeg rett?

hehehe

Skrevet

Jeg går også bare på hjemmefester.

Eller for å være helt ærlig; vi går mest på middagsselskaper som varer ut i de små timer.

Savner faktisk å danse hele natta jeg!

"Savner faktisk å danse hele natta jeg! "

Akkurat det er jo kjempegøy! Tiden flyr veldig fort når man danser seg gjennom natta. :-)

Skrevet

Aha - så nå har du puttet meg i det du tror er "riktig" boks blant dolerne.

Vedder på at det nok var du som ville stoppe meg i døra på DOL-julebordet. Har jeg rett?

hehehe

Nei. Heldigvis, får jeg vel neste si:-)

Skrevet

Nei. Heldigvis, får jeg vel neste si:-)

Ok. :)

Heldigvis?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...