cecily Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg sliter litt med å velge mellom de ulike julegavealternativene jeg har til mannen. Skal jeg velge det veldig fornuftige alternativet turbukse eller fjellsko? (Ca 1500,-) Skal han få enda mer fornuftige saker som dyre fine treningsklær? Eller skal han få en luksusting som en flott værstasjon med mange fancy funksjoner samt innebygget radiodrevet klokke med alarm? (2000,-) De første tingene har han sagt at han ønsker seg, den siste tingen vet jeg at han nesten hadde hoppet i taket av glede for. Jeg har jo mest lyst til å gi luksustingen, men dersom jeg ikke kjøper noe av de to første alternativene så vil han sikkert kjøpe det selv utpå året, og da brukes det penger på de tingene utenom jul = større pengeforbruk. Han/vi trenger en ny vekkerklokke, men det finnes jo selvsagt klokker som er langt billigere enn den med værstasjon og lcd-skjerm til 2000,-. Han ønsker seg mp3-spiller og ny mobiltelefon også, men det gidder jeg ikke kjøpe. Vanskelig dette her. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Kan det tenkes at klærene kommer på salg i januar? Tror jeg hadde kjøpt klokkedingsen jeg, dersom økonomien tillater det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Værstasjon. Så kan han kjøpe seg bukse og fjellsko når det kommer salg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Luksustingen, helt klart. Det er så gøy å gi noe som man vet kjæresten kommer til å hoppe i taket av glede for. 0 Siter
Gjest par i hjerter Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ta klokkealarmen du:) Men jeg må si vi har noen luksuspronlemer ....... 0 Siter
cecily Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Luksustingen, helt klart. Det er så gøy å gi noe som man vet kjæresten kommer til å hoppe i taket av glede for. Ja, kanskje jeg skal gjøre det. Gleder meg til han pakker opp. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ja, kanskje jeg skal gjøre det. Gleder meg til han pakker opp. Good choice! :0) 0 Siter
Soria Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Værstasjonen helt klart. Morsomst å gi og morsomst å få 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 ALDRI noe fornuftig til jul! bare luksus ting!! 0 Siter
Gyda Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg kjøper praktisk til bursdag og "upraktisk" luksus til jul. Og han blir like mye unge hver gang han værer isopor. ) Kjøp værstasjon, ingen tvil herfra! 0 Siter
cecily Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Værstasjonen helt klart. Morsomst å gi og morsomst å få Hehe, jeg tenker vi har totalt ulike preferanser når det gjelder hva som er hyggeligst å få. Jeg hadde hatt leppa ned på knærne hadde jeg fått en værstasjon. Men han, derimot, kommer til å elske meg lenge for den gaven. c",) 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg holder en knapp på glad-gaver fremfor fornuftig-gaver til menn.. de får altfor mange kjipe drittgaver som egentlig er til kona av svigers o.l som det er! 0 Siter
bb71 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hehe, jeg tenker vi har totalt ulike preferanser når det gjelder hva som er hyggeligst å få. Jeg hadde hatt leppa ned på knærne hadde jeg fått en værstasjon. Men han, derimot, kommer til å elske meg lenge for den gaven. c",) Hehe - ja vi fikk værstasjon i fjor... Ikke så fin som den du tenker på, men fancy nok til at gubben hadde manger timers kos med å lese bruksanvisning og organisere den riktig. Jaja... hver sine gleder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.