Gå til innhold

Legger på seg, men hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er menyen en dag til en trailersjåfør på 220 kg:

Frokost: tre egg, 10 skiver bacon, en halv liter pytt i panne, 3 store pølser og kaffe med halvparten fløte.

Lunsj: ti rosinboller, tre ferdigstekte koteletter, tre løkpølser med brød, to halvlitre cola.

Middag: en hel boks hakebøffer og 6-8 middels poteter. To halvlitre cola.

Kvelds: 5 brødskiver med hamburger på, en halv liter pommes frites, to halvlitre cola.

I tillegg to gullbrød og en pose basemoms som snaks i bilen.

Grønnsaker? Det er ikke mat.

Vekta har økt med 10 kg i året de siste 10 år.

Skrevet

Går da ikke an å spise så mye??

Åjoda. :-)

skorpionfisken
Skrevet

Han kan umulig ha gått opp bare 10 kilo i året med det kostholdet.

Med det matinntaket hadde jeg glatt gått opp 30 kilo på et år.

Gjest Cezalion
Skrevet

Åjoda. :-)

Men da legger man ikke bare på seg 10 kg. i året. I allefall ikke om man er trailersjåfør og er svært lite i aktivitet,

Skrevet

Han jobber hardt står det, og jeg tror det krever mye energi å flytte og operere den store kroppen.

Skrevet

Går da ikke an å spise så mye??

En annen på TV:

"Jeg kunne gjerne bestille et par burgere på Statoil, og varme opp med to-tre baconpølser mens de gjorde klar maten. På restaurant bestilte jeg hovedretter som forretter og jeg kunne gjerne spise flere retter som hovedrett", forteller han.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/21/449940.html

Skrevet

Det er forskjell på hvor lett og hvor mye man legger på seg av samme energi-inntak. Der kommer ting som aktivitetsnivå, stoffskifte, forbrenning og mange andre individuelle fysiske faktorer inn.

"..........................................."

Skrevet

Med det kostholdet der ville jeg være enda mer bekymret for hjertet enn for vekten.

".............................................."

Gjest ikke sylslank men bra nok
Skrevet

Virker som et avhengighetsproblem det der. Det var en slik meny folk trodde jeg levde av da jeg var på det største. Men det stemte ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...