pirko Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Er man sammen med en klovn så vet man hva man har i vente...en klovn er en type som prøver å skjule sitt egentlige jeg. http://pub.tv2.no/nettavisen/ 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg syntes at det er ganske drøyt at de trygger bilde av fyren, jeg... Er det lov da? 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg syntes at det er ganske drøyt at de trygger bilde av fyren, jeg... Er det lov da? Jeg antar det - så lenge han har tilstått. 0 Siter
Gjest Mienna Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg syntes at det er ganske drøyt at de trygger bilde av fyren, jeg... Er det lov da? Ja, det er lov. Så lenge noen har fellende bevis mot seg, er dømt eller har tilstått. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 "en klovn er en type som prøver å skjule sitt egentlige jeg." Eller leve ut hva h*n egentlig ønsker være. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hvem sender unga sine til den klovnen der? Fyren er mer grotesk enn Pennywise i IT, og mer skummel enn Pompel og Pilt til sammen. Herregud! Hvem som helst kan vel se at det bare var et tidsspørsmål før den mannen der gikk apeshit. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 "To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus, and a clown killed my dad." Bra den? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 "To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus, and a clown killed my dad." Bra den? :-) Jack Handy. Fin den! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg syntes at det er ganske drøyt at de trygger bilde av fyren, jeg... Er det lov da? Nå har det vel stått bilder av ham i avisene i flere dager da? Som den bekymrede ektemann altså, ikke som drapsmann. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg syntes at det er ganske drøyt at de trygger bilde av fyren, jeg... Er det lov da? Alle som kjenner familien måtte jo vite hvem det var da, siden de trykket navn og bildet av kona. Og vi som ikke vet hvem det er, fikk vel ingen sjokkartet opplevelse da vi så bildet av ham, tenker jeg...Vi vet fortsatt ikke hvem det er... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.