Gå til innhold

Det er alltid noe skummelt med en klovn

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at det er ganske drøyt at de trygger bilde av fyren, jeg...

Er det lov da?

Skrevet

Er det lov da?

Jeg antar det - så lenge han har tilstått.

Skrevet

Er det lov da?

Ja, det er lov. Så lenge noen har fellende bevis mot seg, er dømt eller har tilstått.

Skrevet

"en klovn er en type som prøver å skjule sitt egentlige jeg."

Eller leve ut hva h*n egentlig ønsker være.

Skrevet

Hvem sender unga sine til den klovnen der? Fyren er mer grotesk enn Pennywise i IT, og mer skummel enn Pompel og Pilt til sammen.

Herregud!

Hvem som helst kan vel se at det bare var et tidsspørsmål før den mannen der gikk apeshit.

Skrevet

"To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus, and a clown killed my dad."

Bra den? :-)

Skrevet

"To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus, and a clown killed my dad."

Bra den? :-)

Jack Handy.

Fin den!

Skrevet

Er det lov da?

Nå har det vel stått bilder av ham i avisene i flere dager da? Som den bekymrede ektemann altså, ikke som drapsmann.

Petrine Eiffel
Skrevet

Er det lov da?

Alle som kjenner familien måtte jo vite hvem det var da, siden de trykket navn og bildet av kona. Og vi som ikke vet hvem det er, fikk vel ingen sjokkartet opplevelse da vi så bildet av ham, tenker jeg...Vi vet fortsatt ikke hvem det er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...