Gjest babylicious Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg vet ikke hvorfor, men har det med å rødme veldig når det blir snakk om meg og gutter... Jeg har det også med å rødme veldig når jeg ser en spesiell person (som jeg ikke engang er forelsket i)... uten at jeg kan gjøre noe med det. Jeg merker at jeg blir varmere og varmere i ansiktet, og jeg må bare se vekk. Jeg er over 20, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg rødmer sånn. Noen i samme situasjon? 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Kjenner meg igjen. Men jeg har blitt bedre de siste par årene. Er 23 nå. Før rødmet jeg hele tiden. Begynte å rødme helt ut av det blå, f.eks. når jeg skulle bestille pizza... over TELEFON! Eller om jeg traff noen på gata som jeg ble stående å snakke med (folk som jeg ikke treffer så ofte). Og i mange andre situasjoner. Tror jeg rødmet flere timer i strekk en gang på ungdomsskolen, da jeg og ei venninne hadde besøk av en gutt som vi nettopp hadde blitt kjent med. Vi satt hjemme hos venninna mi, og pratet, med masse pinlige stillheter, og jeg er temmelig sikker på at jeg rødmet fra før han kom, til etter han var gått igjen. Var ikke forelsket, heller. Noen tips har jeg i grunnen ikke. Jeg aner ikke hvorfor jeg rødmer mindre nå. Men jeg vet det kan være veldig vondt å leve med problemet. Jeg drømte om å operere for å kvitte meg med rødmen, men vet ikke om jeg hadde turt å gått så langt. (hørte om en som gjorde det, men etter operasjonen begynte han å svette noe sinnsykt, og det er jo i grunnen ennå verre). 0 Siter
Gjest babylicious Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Kjenner meg igjen. Men jeg har blitt bedre de siste par årene. Er 23 nå. Før rødmet jeg hele tiden. Begynte å rødme helt ut av det blå, f.eks. når jeg skulle bestille pizza... over TELEFON! Eller om jeg traff noen på gata som jeg ble stående å snakke med (folk som jeg ikke treffer så ofte). Og i mange andre situasjoner. Tror jeg rødmet flere timer i strekk en gang på ungdomsskolen, da jeg og ei venninne hadde besøk av en gutt som vi nettopp hadde blitt kjent med. Vi satt hjemme hos venninna mi, og pratet, med masse pinlige stillheter, og jeg er temmelig sikker på at jeg rødmet fra før han kom, til etter han var gått igjen. Var ikke forelsket, heller. Noen tips har jeg i grunnen ikke. Jeg aner ikke hvorfor jeg rødmer mindre nå. Men jeg vet det kan være veldig vondt å leve med problemet. Jeg drømte om å operere for å kvitte meg med rødmen, men vet ikke om jeg hadde turt å gått så langt. (hørte om en som gjorde det, men etter operasjonen begynte han å svette noe sinnsykt, og det er jo i grunnen ennå verre). Takk for innlegg... det er godt å høre at du rødmer mindre nå.. det er helt forferdelig! 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Takk for innlegg... det er godt å høre at du rødmer mindre nå.. det er helt forferdelig! Så det er håp! Håper det etterhvert blir bedre for deg også! klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.