Gå til innhold

Jeg må ha meg nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg hadde en tid en elsker, av ulike grunner kunne vi ikke treffes så veldig ofte, men vi hadde sex av og til i alle fall.

"av ulike grunner kunne vi ikke treffes så veldig ofte"

Og det var kanskje ikke så godt råd å gi videre heller, tipper jeg rett?;)

Annonse

Hallo? Det er vel ingenting!?

6-7 uker. Da jeg var single gikk jeg flere ganger 6-7 måneder...

Hallo??

6-7 uker?

6-7 mnd?

12-13 mnd, da begynner vi kanskje å komme til "basic"

Hva vi enslige gjør. Jo vi finner oss bare en elsker, hører jeg de som har greie på det, sier. Et "hull" er et "hull".........Vel, de som mener det, har kanskje glemt at vi som er enslige, også har en viss respekt for oss selv.

Gjest ikke nick i kveld

Du sa ikke noe om hvilket kjønn du selv er heller. Og det finnes vel vaktmestre av begge kjønn, jfr. Guro-bøkene.

Nå har jeg ikke lest Guro-bøkene, og vet ikke hva de dreier seg om. Har de tvekjønnet vaktmester eller vaktmester av begge kjønn? Siden jeg ikke nevner hvilket kjønn jeg er og heller ikke hvilket kjønn vaktmesteren er så er dette ikke helt enkelt å forstå.

Nå har jeg ikke lest Guro-bøkene, og vet ikke hva de dreier seg om. Har de tvekjønnet vaktmester eller vaktmester av begge kjønn? Siden jeg ikke nevner hvilket kjønn jeg er og heller ikke hvilket kjønn vaktmesteren er så er dette ikke helt enkelt å forstå.

SDD: Hvis du bor i et boligbyggerlag kan du jo ringe vaktmesteren?

Du: Jeg sa ingenting om at jeg var homo, gjorde jeg?

Hm.. vanskelig å tippe både kjønnet ditt og hvilket kjønn du tror alle vaktmestere har.

*Flirer* Vaktmesteren i Guro-bøkene er en kvinne og ettersom du sa du ikke var homo så regner jeg med at du er en mann. Hadde du vært kvinne hadde du nok skrevet lesbisk. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...