Gå til innhold

Jeg må ha meg nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke nick i kveld

SDD: Hvis du bor i et boligbyggerlag kan du jo ringe vaktmesteren?

Du: Jeg sa ingenting om at jeg var homo, gjorde jeg?

Hm.. vanskelig å tippe både kjønnet ditt og hvilket kjønn du tror alle vaktmestere har.

Det har ingenting med kjønn på alle vaktmestere, men kjønn på vaktmester i mitt borettslag;)

Åja, jeg trodde han var gift jeg;)

Nei - er du gal! Han var fri og frank ja! Men ettersom vi begge hadde barn på deltid og hadde fullstendig motsatt barneturnus kunne vi treffes svært sjelden i og med at det var lite aktuellt med knullekvelder mens ungene var i huset...

Gjest KariKruskakli

Nei - er du gal! Han var fri og frank ja! Men ettersom vi begge hadde barn på deltid og hadde fullstendig motsatt barneturnus kunne vi treffes svært sjelden i og med at det var lite aktuellt med knullekvelder mens ungene var i huset...

Lover å ikke tenke det verste en annen gang;o)

Annonse

Gjest ikke nick i kveld

*Flirer* Vaktmesteren i Guro-bøkene er en kvinne og ettersom du sa du ikke var homo så regner jeg med at du er en mann. Hadde du vært kvinne hadde du nok skrevet lesbisk. ;o)

Jeg er faktisk kvinne og vaktmesteren også;) Det å bruke ordet homofil er aktuelt for begge kjønn. Ellers er jeg kommet langt i samtale med en på nettet og vi avtaler date nå;)

Gjest heller ikke nick

Hallo??

6-7 uker?

6-7 mnd?

12-13 mnd, da begynner vi kanskje å komme til "basic"

Hva vi enslige gjør. Jo vi finner oss bare en elsker, hører jeg de som har greie på det, sier. Et "hull" er et "hull".........Vel, de som mener det, har kanskje glemt at vi som er enslige, også har en viss respekt for oss selv.

Det er lenge når jeg er gift.

Jeg har vært enslig de fleste av de 8 årene jeg var enslig for å si det sånn :)

Hva jeg gjorde? Ingen ting...eller dvs. ikke med andre iallefall.

Har aldri hatt ons og har derfor gått et år og to i slengen uten sex med andre.

Det har funket for meg, har ordnet opp selv, og har tatt det igjen når jeg har fått partner igjen.

Er du helt nøden får du kontakte noe via chat ol på nett, ta en tur på en bar el. eller gå deg en tur ut i gatene...sjangsen for å finne en godis i pølsekø el er jo rimelig stor.

:)

fuji1365380447

Jeg er gift, så da synes jeg det er lenge siden vi har hatt sex.

Jadda - selvfølgelig var det lenge.

Jeg tulla bare litt med deg, jeg - men jeg forstår jo at dette kan være litt for alvorlig til å tulle med.

Snakk med kona di, du - og si at mangelen på sex tærer på deg.

Annonse

Gjest heller ikke nick

Jadda - selvfølgelig var det lenge.

Jeg tulla bare litt med deg, jeg - men jeg forstår jo at dette kan være litt for alvorlig til å tulle med.

Snakk med kona di, du - og si at mangelen på sex tærer på deg.

Jeg har snakket med mannen min (jeg er dame).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...