Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trikset med å være en god løgner er at du må tru på løgnene du serverer.

Ikke sant? :-)

Skrevet

Jupp....også hjelper det å ha null samvittighet..:-)

Lykke til..*s*

Skrevet

Jupp....også hjelper det å ha null samvittighet..:-)

Lykke til..*s*

DET er mitt problem. Jeg er altfor nærtagende:-/

Skrevet

Det er også viktig å huske hva du har løyet om og til hvem.

Skrevet

DET er mitt problem. Jeg er altfor nærtagende:-/

for nærtagen??

Har det med løgn å gjøre a?

Skrevet

for nærtagen??

Har det med løgn å gjøre a?

Det har ikke direkte noe med løgn å gjøre, men det har noe med dårlig samvittighet å gjøre. Hadde man overhodet ikke vært nærtagende hadde man heller ikke fått dårlig samvittighet. Get it, lille vimsehode?;-)

Skrevet

Det har ikke direkte noe med løgn å gjøre, men det har noe med dårlig samvittighet å gjøre. Hadde man overhodet ikke vært nærtagende hadde man heller ikke fått dårlig samvittighet. Get it, lille vimsehode?;-)

Åååååå.....*kremt*....om jeg skjønte den??....njæææææ...*s*

Men du....kast hele samvittigheten over bord...den kommer bare til å skape trøbbel...(og da følger vell nærtagenheten med ell?)

*belive me*

:-)

Skrevet

Åååååå.....*kremt*....om jeg skjønte den??....njæææææ...*s*

Men du....kast hele samvittigheten over bord...den kommer bare til å skape trøbbel...(og da følger vell nærtagenheten med ell?)

*belive me*

Vel, det er nå godt at jeg har evne til å føle dårlig samvittighet da:-) Tross alt ikke bra å være så knallandes hard som deg;-) *humrer*

En mellomting hadde vært bra:-)

Skrevet

Vel, det er nå godt at jeg har evne til å føle dårlig samvittighet da:-) Tross alt ikke bra å være så knallandes hard som deg;-) *humrer*

En mellomting hadde vært bra:-)

Nja..syns egentlig livet uten masse samvittighet er ganske så behaglig jeg.....

ikke det at jeg ikke eier

Skrevet

Nja..syns egentlig livet uten masse samvittighet er ganske så behaglig jeg.....

ikke det at jeg ikke eier

.....samvittighet, men kommer jo bare ann på når man lar den gjøre innpass i livet...:-)

En mellomting???...poenget er å jo kunne kontrollere den....

see?

Skrevet

Jeg kan ikke lyve. Det har med samvittigheten min å gjøre. Jeg er utstyrt med alt for meget av den. Faktisk i overkant.

Men jeg har forsøkt meg på noen hvite. Av typen: Nei, jeg var ikke spesielt full i går, og det var i hvert fall ikke jeg som pissa i gryteretten.

Selv den klarer jeg ikke å dra i land.

Skrevet

Det er jo et uttrykk for det. Å lyve så en tror det selv

Så sant, så sant:-)

Skrevet

Det er også viktig å huske hva du har løyet om og til hvem.

Det er et uttrykk for det også... Den som juger må huske godt. Eller noe sånt... :-)

Skrevet

.....samvittighet, men kommer jo bare ann på når man lar den gjøre innpass i livet...:-)

En mellomting???...poenget er å jo kunne kontrollere den....

see?

Kontrollere samvittigheten? Den lar seg ikke kontrollere. Men den lar seg fortrenge. Det viktige er å være ærlig mot seg sjøl. Se seg sjøl i speilet, og spørre: Kan jeg stå for det jeg har gjort? Og da hender det også faktisk at jeg oppdager at jeg egentlig ikke har noen grunn til å ha dårlig samvittighet:-) Så av og til skjer det at fornuften overstyrer samvittigheten. Og det er igrunn ganske ålreit:-)

Skrevet

Kontrollere samvittigheten? Den lar seg ikke kontrollere. Men den lar seg fortrenge. Det viktige er å være ærlig mot seg sjøl. Se seg sjøl i speilet, og spørre: Kan jeg stå for det jeg har gjort? Og da hender det også faktisk at jeg oppdager at jeg egentlig ikke har noen grunn til å ha dårlig samvittighet:-) Så av og til skjer det at fornuften overstyrer samvittigheten. Og det er igrunn ganske ålreit:-)

Så sant så sant....men man kan lure samvittigheten litt også da.....for sier man mange nok ganger til seg selv at: neida....jeg har ikke dårlig samvittighet, og trenger heller ikke ha det.......så hjelper det.....

helt sant:-)

Skrevet

Så sant så sant....men man kan lure samvittigheten litt også da.....for sier man mange nok ganger til seg selv at: neida....jeg har ikke dårlig samvittighet, og trenger heller ikke ha det.......så hjelper det.....

helt sant:-)

Hehe. Tull på deg! :-)

Skrevet

Hehe. Tull på deg! :-)

*helt alvorlig*

Tuller ikke om så alvorlige greier dah...:-)

*øvelse gjør mester*

:-p

Skrevet

*helt alvorlig*

Tuller ikke om så alvorlige greier dah...:-)

*øvelse gjør mester*

:-p

Er det derfor du har nicket Yellow? Er det ikke gult som er falskhetens farge? Sier du at du er falsk eller er det jeg som tolker ting som ikke er der? Bare lurer :-)

Skrevet

Er det derfor du har nicket Yellow? Er det ikke gult som er falskhetens farge? Sier du at du er falsk eller er det jeg som tolker ting som ikke er der? Bare lurer :-)

Er nok du som tolker det feil:-)

Det å være falsk er noe helt annet å ha manglene samvittighet til tider.

Men...er veldig glad i gult da....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...