Mista nikket Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Er nok du som tolker det feil:-) Det å være falsk er noe helt annet å ha manglene samvittighet til tider. Men...er veldig glad i gult da....:-) Jeg tenkte etter jeg hadde sendt innlegget at det kunne virke slemt skrevet. Det var ikke min mening. Da ønsket jeg meg en sånn deleteknapp så jeg kunne pusset det ut. Du hadde smilies i svaret så jeg håper du ikke tok det ille opp. 0 Siter
yellow Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg tenkte etter jeg hadde sendt innlegget at det kunne virke slemt skrevet. Det var ikke min mening. Da ønsket jeg meg en sånn deleteknapp så jeg kunne pusset det ut. Du hadde smilies i svaret så jeg håper du ikke tok det ille opp. Er ikke så hårsår...:-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Er ikke så hårsår...:-) Bra,og takk for det. Da kan jeg få sove i natt også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.