yellow Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hadde jeg vært der hadde samboeren din flydd på meg og endt opp med juling, så da hadde ingen fått julestemning. Skjønner ikke det der med voldlighet......har da stor sofa, med plass til mange... :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Skjønner ikke det der med voldlighet......har da stor sofa, med plass til mange... :-) Vel, jeg får takke for innbydelsen, men jeg holder meg klokelig langt unna. 0 Siter
yellow Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Vel, jeg får takke for innbydelsen, men jeg holder meg klokelig langt unna. *fnis* kanke skjønne det..... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 hehe joda. Men å få masse dilldall fordi ingen finner på hva en skal gi likevel, det er jeg enig i er tåpelig. Ja til gavekort! Jeg ønsker meg gavekort på Kvadrat til jul, hehe. :-) Og vi har pyntet idag også. Så det er julestemning her. Men alt stresset og "må-kjøpe-til-den-og-den-osv" er jeg enig i er pes. "hehe joda. Men å få masse dilldall fordi ingen finner på hva en skal gi likevel, det er jeg enig i er tåpelig. :)" Det er jeg enig i. Jeg kjøper til bare de nærmeste, de andre gir jeg heller et kort til. Synes det er en fin ordning =) "Ja til gavekort! Jeg ønsker meg gavekort på Kvadrat til jul, hehe." He he..jeg hadde ikke sagt nei takk til det, jeg heller =) "Og vi har pyntet idag også. Så det er julestemning her. Men alt stresset og "må-kjøpe-til-den-og-den-osv" er jeg enig i er pes. :)" Jeg har ikke pyntet, eier ingen pynteting. Det får heller bli kjøpt inn når vi får kjøpt vårt eget. Jeg liker heller ikke det kjøpepresset, men jeg liker å gi gaver til folk (familien) =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.