Åsemor Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Nei og nei, nå blir det mye klaging her. Må jeg skrive noe mer enn "God jul og godt nytt år" på julekortene? Håper ikke jeg er like tiltaksløs resten av førjulstida altså, men jeg er en liten tanke fyllesyk i dag, og da virker alt mye verre... 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Nei, du MÅ jo ikke det! Men det er jo koselig med noe mer. Egentlig behøver en ikke sende julekort i det hele tatt. Enkelte år har jeg helt droppet det. Andre år har jeg skrevet juleBREV, andre år korte 'God Jul, Godt Nytt År' til alle. Som regel blir det en mellomting. Noen korte og noen litt lengre. Kommer an på formen og tida jeg har til rådighet. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Neida. God jul og godt nyttår duger bra, det. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Åsemor, dah! Ta et bilde av snuppa, gå til fotoforhandleren (du trenger frisk luft!) 400,- for 50 bilder, med den teksten du ønsker "God jul og godt nytt år, hilsen xxx" ferdigtrykket + 50 konvolutter. Det eneste du trenger å gjøre er å skrive adresse på konvolutten. Åsså pelle deg ut en gang til, for å postlegge , seff. 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg synes det er mye trivligere å få et masseprodusert, men personlig julebrev, enn et håndskrivet men upersonlig "god jul og godt nyttår"-kort. Hva om du setter deg ned og skriver et lite brev om hvordan du og familien har det i jula, planer osv, setter inn et bilde av dere, og skriver ut det samme til alle? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg skriver omtrent det samma. Men jeg lager hjemmelaga kort med bilde av unga på, dah. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Åsemor, dah! Ta et bilde av snuppa, gå til fotoforhandleren (du trenger frisk luft!) 400,- for 50 bilder, med den teksten du ønsker "God jul og godt nytt år, hilsen xxx" ferdigtrykket + 50 konvolutter. Det eneste du trenger å gjøre er å skrive adresse på konvolutten. Åsså pelle deg ut en gang til, for å postlegge , seff. Jeg har tatt bilde av snuppa med julenisse, skrevet på "God jul og godt nytt år, hilsen Åsemor, Åsegubbe og Åsebaby", klistra på noen julebjeller, og sendt inn til "fremkalling". De ligger her klare... men tenkte liksom å skrive noe på de for hånd og før jeg putta de i konvolutten. Frisk luft ja. Kanskje en annen dag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Jeg skriver omtrent det samma. Men jeg lager hjemmelaga kort med bilde av unga på, dah. Ja, har hjemmelaget kort med bilde av snuppa og litt tekst, men tenkte kanskje om jeg måtte skrive noe mer personlig bakpå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Jeg synes det er mye trivligere å få et masseprodusert, men personlig julebrev, enn et håndskrivet men upersonlig "god jul og godt nyttår"-kort. Hva om du setter deg ned og skriver et lite brev om hvordan du og familien har det i jula, planer osv, setter inn et bilde av dere, og skriver ut det samme til alle? Hmm.... Kanskje jeg skulle gjort det. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Du må jo ha julekort med bilde av vesla på da! Så skriver du "god jul og godt nyttår" og slenger på noe annet som måtte passe. F.eks "sees i romjula" eller du kan skrive "vi øsnsker dere alle/deg/begge en riktig god jul og et flott nytt år! Julehilsen fra...." for å skrive det på en litt annen måte. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ja, har hjemmelaget kort med bilde av snuppa og litt tekst, men tenkte kanskje om jeg måtte skrive noe mer personlig bakpå. Næsj. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ja, har hjemmelaget kort med bilde av snuppa og litt tekst, men tenkte kanskje om jeg måtte skrive noe mer personlig bakpå. Neida, send kortet som det er! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.