Gå til innhold

Helt ny her! Er det flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært her på dol så lenge,

er det mange nye eller er jeg ganske alene?

satt å leste litt på ett innlegg her å fikk vel ett inntrykk av at det er mange som har vært her en stund.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

6

• Dorthe

3

• org

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det stemmer at mange her på dol er nært sagt for fast inventar å regne. Du må regne med at det er en del interne vitser og krangler her inne, men i alle tråder er det helt lov og nesten meningen at alle andre kan kaste seg inn i hurlumheien.

Velkommen inn til dol!

c",)

Skrevet

Det stemmer at mange her på dol er nært sagt for fast inventar å regne. Du må regne med at det er en del interne vitser og krangler her inne, men i alle tråder er det helt lov og nesten meningen at alle andre kan kaste seg inn i hurlumheien.

Velkommen inn til dol!

c",)

Tusen takk cecily!

Er jo kjekt med ett sånn forum med så mange forskjellige forumer :)))

Skrevet

Tusen takk cecily!

Ble litt feil skrevet men dere skjønner det. Sliter litt med lesing og skriving serù

Skrevet

Det kommer jo stadig nye da og etterhvert blir de og gamle dolere :o)

Skrevet

Tusen takk cecily!

Skjønte hva du mente. Ja, dol er som chips og sjokolade, et tygg og du er hekta.

Skrevet

Skjønte hva du mente. Ja, dol er som chips og sjokolade, et tygg og du er hekta.

He He sant det gitt!!!

Skrevet

Velkommen skal du være, skara.

Jeg er forresten den som skriver de kjedeligste innlegga på dol, da. Om matter, dokost i oppvaskmaskina og den slags.

Skrevet

Jeg er forresten den som skriver de kjedeligste innlegga på dol, da. Om matter, dokost i oppvaskmaskina og den slags.

He He Høres fint ut det!

Hadde nå vært kjedelig vist man ikke hadde hatt noen som kan skrive om Dokoster o.l

Gjest mirakel*2?
Skrevet

slike innlegg er ofte mye mer interessant enn enkelte andre innlegg:)

Skrevet

slike innlegg er ofte mye mer interessant enn enkelte andre innlegg:)

Utrolig mange flotte mennesker her!!

Stor koz til dere alle!

Skrevet

Jeg er temmelig ny her, og det høres veldig hyggelig ut med ei (?) i samme båt! ;)

Skrevet

Jeg er temmelig ny her, og det høres veldig hyggelig ut med ei (?) i samme båt! ;)

Flott er greit å ikke stå alene c",)

Skrevet

Velkommen til forumet!

Selv er jeg ikke så aktiv her lenger, men har brukt forumet i en 7-8 år eller noe sånn. Var et par år jeg var innom så godt som hver dag. Men så ble jeg hekta på noe annet, og kommer bare innom her i blant! :)

Skrevet

Jeg er vel ikke ny akkurat - men ikke av de mest aktive. Syns det er koselig å titte innom her innimellom.

Velkommen skal du være :o)

Skrevet

Velkommen til forumet!

Selv er jeg ikke så aktiv her lenger, men har brukt forumet i en 7-8 år eller noe sånn. Var et par år jeg var innom så godt som hver dag. Men så ble jeg hekta på noe annet, og kommer bare innom her i blant! :)

Koselig av deg å svare på

innlegget mitt da.

stort smil, ble veldig glad når noen svarer.

Ha en natt med søte drømmer!!

Skrevet

Jeg er vel ikke ny akkurat - men ikke av de mest aktive. Syns det er koselig å titte innom her innimellom.

Velkommen skal du være :o)

Tusen takk Kaffepiken.

Blir vel litt lite på nette ettervært må få unna julen :)))))

Skrevet

Hei og velkommen! :-)

Signerer forøvrig på det cecily skriver under her. *s*

Skrevet

Hei og velkommen! :-)

Signerer forøvrig på det cecily skriver under her. *s*

Takker for det amber sun

Skal finne senga snart får prøve å sove litt he he

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Er du så ny?

Jeg har i vært fall lagt merke til nicket ditt, det er du som skriver så mange rare visdomsord på Åpent, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...