Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg har ikke vært her på dol så lenge, er det mange nye eller er jeg ganske alene? satt å leste litt på ett innlegg her å fikk vel ett inntrykk av at det er mange som har vært her en stund. 0 Siter
cecily Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det stemmer at mange her på dol er nært sagt for fast inventar å regne. Du må regne med at det er en del interne vitser og krangler her inne, men i alle tråder er det helt lov og nesten meningen at alle andre kan kaste seg inn i hurlumheien. Velkommen inn til dol! c",) 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det stemmer at mange her på dol er nært sagt for fast inventar å regne. Du må regne med at det er en del interne vitser og krangler her inne, men i alle tråder er det helt lov og nesten meningen at alle andre kan kaste seg inn i hurlumheien. Velkommen inn til dol! c",) Tusen takk cecily! Er jo kjekt med ett sånn forum med så mange forskjellige forumer )) 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Tusen takk cecily! Er jo kjekt med ett sånn forum med så mange forskjellige forumer )) Ble litt feil skrevet men dere skjønner det. Sliter litt med lesing og skriving serù 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det kommer jo stadig nye da og etterhvert blir de og gamle dolere ) 0 Siter
cecily Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Tusen takk cecily! Er jo kjekt med ett sånn forum med så mange forskjellige forumer )) Skjønte hva du mente. Ja, dol er som chips og sjokolade, et tygg og du er hekta. 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Skjønte hva du mente. Ja, dol er som chips og sjokolade, et tygg og du er hekta. He He sant det gitt!!! 0 Siter
org Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Velkommen skal du være, skara. Jeg er forresten den som skriver de kjedeligste innlegga på dol, da. Om matter, dokost i oppvaskmaskina og den slags. 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Velkommen skal du være, skara. Jeg er forresten den som skriver de kjedeligste innlegga på dol, da. Om matter, dokost i oppvaskmaskina og den slags. He He Høres fint ut det! Hadde nå vært kjedelig vist man ikke hadde hatt noen som kan skrive om Dokoster o.l 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Velkommen skal du være, skara. Jeg er forresten den som skriver de kjedeligste innlegga på dol, da. Om matter, dokost i oppvaskmaskina og den slags. slike innlegg er ofte mye mer interessant enn enkelte andre innlegg:) 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 slike innlegg er ofte mye mer interessant enn enkelte andre innlegg:) Utrolig mange flotte mennesker her!! Stor koz til dere alle! 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg er temmelig ny her, og det høres veldig hyggelig ut med ei (?) i samme båt! 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg er temmelig ny her, og det høres veldig hyggelig ut med ei (?) i samme båt! Flott er greit å ikke stå alene c",) 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Velkommen til forumet! Selv er jeg ikke så aktiv her lenger, men har brukt forumet i en 7-8 år eller noe sånn. Var et par år jeg var innom så godt som hver dag. Men så ble jeg hekta på noe annet, og kommer bare innom her i blant! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg er vel ikke ny akkurat - men ikke av de mest aktive. Syns det er koselig å titte innom her innimellom. Velkommen skal du være ) 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Velkommen til forumet! Selv er jeg ikke så aktiv her lenger, men har brukt forumet i en 7-8 år eller noe sånn. Var et par år jeg var innom så godt som hver dag. Men så ble jeg hekta på noe annet, og kommer bare innom her i blant! Koselig av deg å svare på innlegget mitt da. stort smil, ble veldig glad når noen svarer. Ha en natt med søte drømmer!! 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg er vel ikke ny akkurat - men ikke av de mest aktive. Syns det er koselig å titte innom her innimellom. Velkommen skal du være ) Tusen takk Kaffepiken. Blir vel litt lite på nette ettervært må få unna julen )))) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hei og velkommen! :-) Signerer forøvrig på det cecily skriver under her. *s* 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hei og velkommen! :-) Signerer forøvrig på det cecily skriver under her. *s* Takker for det amber sun Skal finne senga snart får prøve å sove litt he he 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Er du så ny? Jeg har i vært fall lagt merke til nicket ditt, det er du som skriver så mange rare visdomsord på Åpent, ikke sant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.