Gå til innhold

Leie ut leiligheten min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut hva jeg skal kreve i husleie?

Har ei stor og fin vertikaldelt leilighet m/to soverom ... som jeg skal leie ut.

Ka kan jeg forlange å få i mnd?

mvh

første gangs utleier..

Skrevet

det spørs helt på størrelsen, hva slags stand den er i, og beliggenheten.

Skrevet

Kommer litt an på om det er i Oslo eller i Alta kanskje? ;-)

Skrevet

det spørs helt på størrelsen, hva slags stand den er i, og beliggenheten.

Ca 80.. påbygd ny stor gang i fjor, nyoppusset bad, soverommene og gangene..stue og kjøkken pusset opp for 2 år siden. Hele leiligheten er i god standar.Bygd ny veranda + solplatting i sommer.

Ligger i ei rolig, barnevennlig gate.. sentralt, 5 min m/bil unna sentrum.(by)

Hun som eide leiligheten før meg, leide den ut for 4000,- i mnd, mye har blitt gjort med leiligheten etter at jeg kjøpte den.

Skrevet

Kommer litt an på om det er i Oslo eller i Alta kanskje? ;-)

Er i nord-nordland

Skrevet

Da jeg bodde i hus leide vi ut en 3-roms kjellerleil. på ca 80 kvm for 6.500,-, men det kommer jo helt an på hvor sentralt det er og hvilken standard det er.

Skrevet

Ca 80.. påbygd ny stor gang i fjor, nyoppusset bad, soverommene og gangene..stue og kjøkken pusset opp for 2 år siden. Hele leiligheten er i god standar.Bygd ny veranda + solplatting i sommer.

Ligger i ei rolig, barnevennlig gate.. sentralt, 5 min m/bil unna sentrum.(by)

Hun som eide leiligheten før meg, leide den ut for 4000,- i mnd, mye har blitt gjort med leiligheten etter at jeg kjøpte den.

Høres flott ut men det spørs også helt hvilken by dette er i. Ligger den i Bergen eller Oslo kunne ta lett tatt 12000kr mnd, men ligger den i en liten by så må prisen bli deretter.

Ettersom hun forrige tok 4000kr, og den er blitt pusset opp så ville jeg prøvd meg på noe rundt 6500kr.

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt et søk på finn.no etter tilsvarende leiligheter til utleie, for å sammenlikne.

Skrevet

Er i nord-nordland

I by eller på landet? Jeg tror du bør se i lokalavisa og sjekke hva prisene for lignende leiligheter ligger på.

Skrevet

Er i nord-nordland

4800-5800 vil jeg gjette, men jeg aner jo ikke nøyaktig hvor du bor.

Du får sjekke finn.no og lokalavisa og se om du finner noe sammenlignbart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...