Gjest open office 2 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg finner ikke ut hvordan jeg får sidetall nederst i dokumentet. Når jeg trykker på sidetall havner det et tall midt i en setning. Hva gjør jeg galt? Jeg har open office. 0 Siter
Gjest open office 2 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg fikk det til. veldig stolt. 0 Siter
kyrillo Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 http://no.openoffice.org/about-guides.html ... kopierer/limer inn fra rettledningen: 1. Topp-/bunnteksten må være slått på og dermed synlig (se oppskriften over). 2. Plasser skrivemerket i topp-/bunnteksten og fyll ut med faste data og/eller felter. 3. Faste data skrives direkte inn fra tastaturet, limes inn via kopiering eller flytting eventuelt settes inn som objekter i topp-/bunnteksten. 4. Felter er bedre enn faste data i topp- og bunntekster: a) Plasser skrivemerket der feltet skal inn. Klikk Sett inn – Felter. c) Velg ønsket felt - f.eks. Sidetall hvis du vil ha inn sidenummer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.