Gå til innhold

neste skritt ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig sjenert når det kommer til gutter jeg er forelska i. Jeg er absolutt ikke sjenert ellers, på noen som helst måte. Jeg er nå blitt forelska i en gutt, som er aldeles topp! Og jeg føler at jeg har blitt litt modigere siden sist jeg var forelska. (det er en god stund siden sist) For første gang slapper jeg mer av i en interessant gutts nærvær, og jeg tør å være mer meg selv. Jeg og denne gutten har en litt flørtete tone, og jeg går i håpet om at følelsene skal være litt gjengjeldt. Det er godt mulig at de er det..jeg er ihvertfall ikke uinteressant for han, det er jeg ganske så sikker på. Men det er en glemmesak at jeg tar noe videre initativ på dette tidspunkt. Jeg føler at jeg strekker meg selv ganske langt for tiden, med tanke på hva jeg har gjort tidligere, og det å be noen ut blir way too scary for meg. Men jeg vil liksom komme videre i sakene... tips, ideer?

Skrevet

Du kan i hvert fall trøste deg med at de fleste (vil jeg tro) er sjenerte, eller i hvert fall veldig tilbakeholdne, i den slags situasjoner.

Og det å be noen ut er jævla skummelt med mindre man er veldig full.

Så jeg har ikke noe bedre tips enn å drekke deg til mot en gang dere drikker sammen, og la det stå til. :)

Jeg er feig sjøl, så tipset over er et tips jeg gir på ramme alvor!

Skrevet

Det er da mye lettere å sjekke nå som en kan bruke SMS vel? Kan du ikke be om en data via SMS da. Mye lettere å få et eventuelt avslag pr mobil enn face to face. Det er jo DET som har vært problemet for meg iallefall, at den utvalgte skal se at jeg blir skuffet og forlegen. Ved et nei via SMS så kan jeg bearbeide min skuffelse i ensomhet, og være så cool som bare det neste gang vi sees i RL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...