Gå til innhold

noen som så seriemorderne på tvN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så på seriemorderne ikveld? Fikk ikke sett slutten, lever seriemorderen fortsatt eller er han dø?

Skrevet

Han er død. Ble drept av en medfange i fengselet.

Sjarmerende fyr forresten. Uæææææ!

MVH

laguna1365380434
Skrevet

Faen! Det glemte jeg!:-I Går det i reprise på noen annen ukedag?

Skrevet

Faen! Det glemte jeg!:-I Går det i reprise på noen annen ukedag?

I don't think so.. desverre.

Idag var det spesielt interessant, handlet om en kanibal som også tente på nikrofili (eller hva det nå heter).. helt fullstendig sykt. Godt han er dø!

Skrevet

MVH

Det er godt han er dø!!

Helt utrolig at noen kan bli så fullstendig syke i hodet..

laguna1365380434
Skrevet

I don't think so.. desverre.

Idag var det spesielt interessant, handlet om en kanibal som også tente på nikrofili (eller hva det nå heter).. helt fullstendig sykt. Godt han er dø!

Jammen så dumt at jeg ikke så det da..:-I Sattå prøvde å løse sudoku gjorde jeg, med et døvt tvprogram jeg ikke fulgte med på i bakgrunnen..Og det er forresten blandt ting jeg kan føre opp på den store lista over ting jeg ikke har talent for.. Bortkastet!

Jeg har det med å glemme detprogrammet. Som er noe av det eneste jeg virkelig har lyst tilå se også. Damn!

Skrevet

Jammen så dumt at jeg ikke så det da..:-I Sattå prøvde å løse sudoku gjorde jeg, med et døvt tvprogram jeg ikke fulgte med på i bakgrunnen..Og det er forresten blandt ting jeg kan føre opp på den store lista over ting jeg ikke har talent for.. Bortkastet!

Jeg har det med å glemme detprogrammet. Som er noe av det eneste jeg virkelig har lyst tilå se også. Damn!

Jeg sitter egentlig å leser til eksamen, men fant ut for et par timer sider at det er jo mye mere moro å løse Sodoku, så det har jeg også drevet med ikveld.. må tilbake til lesing snart.. må bare eh.. få til soduko'n først ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sitter egentlig å leser til eksamen, men fant ut for et par timer sider at det er jo mye mere moro å løse Sodoku, så det har jeg også drevet med ikveld.. må tilbake til lesing snart.. må bare eh.. få til soduko'n først ;)

Lykke til med både eksamen og sudoku! Jeg måtte gi opp min etter å ha gitt den min fulle oppmerksomhet i ca en time..Den var enten uesdvanlig vanskelig eller så er jeg usedvanlig dum. Middels kalte de den. Særlig..;-)

Til mitt forsvar er det min tredje, jeg løste en lett i sommer og en lett nå. Jeg skjønte det ikke lå for meg helt strax, men ble litt bråkjekk når jeg i kjedsomhet løste den lette, fort. Jaja.

:-)

Skrevet

Lykke til med både eksamen og sudoku! Jeg måtte gi opp min etter å ha gitt den min fulle oppmerksomhet i ca en time..Den var enten uesdvanlig vanskelig eller så er jeg usedvanlig dum. Middels kalte de den. Særlig..;-)

Til mitt forsvar er det min tredje, jeg løste en lett i sommer og en lett nå. Jeg skjønte det ikke lå for meg helt strax, men ble litt bråkjekk når jeg i kjedsomhet løste den lette, fort. Jaja.

Takk skal du ha:)

Er det Sudoku'n i VG du snakker om? Der er ihvertfal middels ofte ganske vanskelig så det er nok ikke du som er dum :)

laguna1365380434
Skrevet

Takk skal du ha:)

Er det Sudoku'n i VG du snakker om? Der er ihvertfal middels ofte ganske vanskelig så det er nok ikke du som er dum :)

Jepp,det er den i VG bilaget fra i går..Den var jo pokker meg uløselig..Trodde jeg hadde tatt den og alt, men endte selvsagt opp med for mange tretall til slutt..;-)

Skrevet

Jepp,det er den i VG bilaget fra i går..Den var jo pokker meg uløselig..Trodde jeg hadde tatt den og alt, men endte selvsagt opp med for mange tretall til slutt..;-)

Nettopp, det er så drit kjedelig når sånt skjer.

Men nå har jeg nemlig vært så smart at jeg har kjøpt meg Sudoku hefte med FASIT!! Genialt!! Når jeg står fast så bare titter jeg bak i fasiten og vips så får jeg det til! Og jeg blir så stolt atte ;0)

laguna1365380434
Skrevet

Nettopp, det er så drit kjedelig når sånt skjer.

Men nå har jeg nemlig vært så smart at jeg har kjøpt meg Sudoku hefte med FASIT!! Genialt!! Når jeg står fast så bare titter jeg bak i fasiten og vips så får jeg det til! Og jeg blir så stolt atte ;0)

*lol* Får prøve på den måten jeg også..;-) Jeg kommer jo tilåMÅTTE få til den her også da. Jeg ble litt manisk. Om ikke annet får jeg ringe til morra mi i morgen å sjekke om jeg har første rute riktig og ta det derfra.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ble så viktig for meg å få den til..Den var jo bare frustrerende..Men jeg merker at nå må jeg løse den! Tenker på alle jeg egentlig anser meg som smartere enn som sitter å fyller ut sånne på null komma svisj..;-) Kan ikke ha noe av det!

ikke fast nick
Skrevet

MVH

Sykt at slike får slippe ut selv om de har sonet straffen ferdig. Tenker da på han kannibalen som de intervjuet og som var ute av fengsel. Grøss!

Skrevet

Sykt at slike får slippe ut selv om de har sonet straffen ferdig. Tenker da på han kannibalen som de intervjuet og som var ute av fengsel. Grøss!

Og for at vi vanlige mennesker skulle skjønne hvordan menneskekjøtt smakte, så sammenlignet han det med hestekjøtt. Åja, da så!

Skrevet

Du har kanskje fått svaret lenger ned i tråden.

Jeg så på, delvis, fikk med meg slutten. Han ble drept av en medfange. Ble slått i hjel med ei håndvekt fra treningssalen. Vedkommende drepte først en annen fange og så tok han seriemorderen. Sistnevnte forsøkte heller ikke å beskytte seg, når slaget kom mot hodet. Det ble sagt at det virket som om han ville bli tatt av dage.

Skrevet

Sånne programmer klarer jeg bare ikke å se på!!! *ugh*

Skrevet

Du har kanskje fått svaret lenger ned i tråden.

Jeg så på, delvis, fikk med meg slutten. Han ble drept av en medfange. Ble slått i hjel med ei håndvekt fra treningssalen. Vedkommende drepte først en annen fange og så tok han seriemorderen. Sistnevnte forsøkte heller ikke å beskytte seg, når slaget kom mot hodet. Det ble sagt at det virket som om han ville bli tatt av dage.

Det er som jeg sa lenger ned her, det er godt han er dø!

Det som sjokkerte meg noe, var han andre kanibalen som gikk på frifot, han hadde riktignok sonet ferdig da, men jeg lurer likevel på om han er "frisk".

Jeg kan liksom ikke skjønne at man kan bli kvitt sånne syke fantasier som det disse har, så jobben hans blir vel å la det bli med fantasien og ikke leve dem ut - men hvem vet plutselig en dag så byr sjansen seg og han sprekker.

Skrevet

Det er som jeg sa lenger ned her, det er godt han er dø!

Det som sjokkerte meg noe, var han andre kanibalen som gikk på frifot, han hadde riktignok sonet ferdig da, men jeg lurer likevel på om han er "frisk".

Jeg kan liksom ikke skjønne at man kan bli kvitt sånne syke fantasier som det disse har, så jobben hans blir vel å la det bli med fantasien og ikke leve dem ut - men hvem vet plutselig en dag så byr sjansen seg og han sprekker.

For så vidt enig, men jeg er litt usikker på om det er en lettere måte å ”sone” på enn å bli sittende inne for livstid.

Slike fortjener ikke akkurat en lettvinn måte å slippe unna på.

Kanibalen var også en merkelig skrue. Jeg også lurte på om det var mulig å bli frisk igjen etter noe sånt. Vi kan jo bli fysisk friske hvis noe feiler oss, men kan man bli psykisk frisk når man er så ekstrem? Jeg har tro på at man kan bli bedre, men ikke 100% frisk.

Det er mye galskap i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...