Gå til innhold

AliG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser han blir saksøkt av et land, faktisk. Kasakhstan.

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article501161.ece

Hva synes dere om fyren? Jeg synes han har tapt seg kraftig, men han var uhyre morsom før han ble skikkelig kjent. Da han som AliG intervjuet britiske politikere, artister og diverse profilerte skapninger, uten at de visste at fyren var komiker, og stilte dem vannvittige spørsmål på det de trodde var et seriøst tv-program. Etter hvert satt de og måpte mens de panisk forsøkte å besvare galskapen som rullet ut av kjeften hans.

Så hisset han på seg USA ved å gjøre det samme, uten at de var klar over at fyren var en levende spøk.

Dere som ikke har sett de første showa hans burde se dem, for de er utrolig morsomme, men nå vet jo hele verden hvem han er, og det er knapt mulig for ham å lure noen. Da er det naturligvis heller ikke spesielt gøy lenger. For det var reaksjonene på hans hans vannvidd som var det morsomme.

Men at Kasakhstan skal rable sånn er vel litt i overkant, selv om han jo faktisk lurte haugevis av folk i USA. De trodde jo denne figuren hans var en reell utsendt fra Kasakhstan, og at de mest absurde ritualer foregikk der borte.

Skrevet

Jeg er enig jeg synes også han har tapt seg. Det hele som var morsomt med han er jo ikke lenger morsomt nå som alle vet hvem han er, som du selv nevner. Dessuten så synes jeg intervjuene hans ble mer og mer banale, altså han overreagerte, slik at de som etterhvert ble intervjuet forstod at det var tull.

Har ikke helt sansen for han lenger.

Skrevet

overreagerte ble litt feil ord, mente at han overgjorde det..

Skrevet

Jeg er enig jeg synes også han har tapt seg. Det hele som var morsomt med han er jo ikke lenger morsomt nå som alle vet hvem han er, som du selv nevner. Dessuten så synes jeg intervjuene hans ble mer og mer banale, altså han overreagerte, slik at de som etterhvert ble intervjuet forstod at det var tull.

Har ikke helt sansen for han lenger.

Ja, det kan nok stemme bra. Han ble etter hvert en parodi på seg selv, og i og med at han var en parodi i utgangspunktet, blir det omtrent som om noen lager en filmparodi av Hjelp Vi Flyr.

Så mye av det gode at det blir dårlig.

Skrevet

Det er morsomt, men flaut å se intervjuene hans. Jeg har ikke sett de nyeste, men de første er jo utrolig morsomme.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er gammelt eller nytt jeg har sett, men utfra beskrivelsene deres er det nok gammelt, siden det nettopp er reaksjonene som er så morsomme. Jeg ELSKER fyren =D

En gang intervjuet han en veterinær, og spurte "Hva gjør du når det kommer en geit og banker på hos deg og sier at den er syk, og du _vet_ at den lyver?" i fullt alvor. Jeg lo så tårene sprutet i evigheter etterpå.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er gammelt eller nytt jeg har sett, men utfra beskrivelsene deres er det nok gammelt, siden det nettopp er reaksjonene som er så morsomme. Jeg ELSKER fyren =D

En gang intervjuet han en veterinær, og spurte "Hva gjør du når det kommer en geit og banker på hos deg og sier at den er syk, og du _vet_ at den lyver?" i fullt alvor. Jeg lo så tårene sprutet i evigheter etterpå.

Hehe, jeg husker det var noen kvinnesaksforkjempere fra England som kjempet en kamp mot tenåringsgraviditeter.

De tilta nesten da han spurte dem om hvorfor de ikke syntes det var greit at jentene ble gravide, for logikken hans var "hvorfor ikke bruke noe som funker?".

Hun ene ble oppriktig sint. :)

Skrevet

Det er morsomt, men flaut å se intervjuene hans. Jeg har ikke sett de nyeste, men de første er jo utrolig morsomme.

Jeg tror jeg må skaffe hans første program på dvd. Husker jeg lo meg fordervet av dem for en del år siden.

Flaut, ja. Det er sikkert. :)

Skrevet

Hehe, jeg husker det var noen kvinnesaksforkjempere fra England som kjempet en kamp mot tenåringsgraviditeter.

De tilta nesten da han spurte dem om hvorfor de ikke syntes det var greit at jentene ble gravide, for logikken hans var "hvorfor ikke bruke noe som funker?".

Hun ene ble oppriktig sint. :)

Jeg skjønte ikke den jeg! =/

Skrevet

Jeg skjønte ikke den jeg! =/

Det var egentlig dårlig forklart av meg. Han snudde hele greia på hodet og framstile tenåringsgraviditeter som noe positivt, sånn han ofte gjør. :)

Skrevet

Aaaaiiight!

Ali G er morsom, men ein skigard kan ikkje vara evig veit du. Man får nok av alt.

Skrevet

Det var egentlig dårlig forklart av meg. Han snudde hele greia på hodet og framstile tenåringsgraviditeter som noe positivt, sånn han ofte gjør. :)

Hehe, han gjør ofte det. Jeg synes det er morsomst med de helt banale tingene, som at han tror man kan bli gravid med analsex osv.. =)

Skrevet

Beste jeg har sett, var da denne europeiske og 'hippe' tv-reporteren hadde funnet veien til Los Angeles-beachen eller noe sånt, og kommet i kontakt med en guttegjeng i badeshorts.

Reporteren fikk guttene til å vrææææle testosteron og mandighet, gang på gang på gang, de løp rundt hverandre og var helt ville etter å overgå hverandre og bryte og lekesloss, og han fikk dem til å vrææææle igjen og igjen...

Jeg lo så jeg grein da 'reporteren' til slutt, nærmest i en bisetning, sa at dette ville nok bli et hyggelig innslag på østerrisk homo-tv.

*poff* Der hadde han beachen for seg selv.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...