Aryane Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 ...iallefall nesten. Jeg har jobbet som en gal for å kunne ta meg fri i desember. Helt fri blir det jo aldri da, men så godt som. Nå er julestjernene komt opp i vinduene og litt pynt på kjøkkenet. Så nå er det bare å sette i gang med julebaksten, småkaker er ikke min sterkeste side, så gode oppskrifter mottas med takk! Jeg bare elsker desember! 0 Siter
Gjest Sol og varme ønsker jeg meg Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Og jeg...Ville helst reist bort fra alt maset.Tenk å ligge på en varm strand, bade i varmtvann. lese gode bøker, spise spennende fremmende retter....... Er ikke noe glad i disse kalde månedene jeg,og jula er bare et sluk i lommeboka. 0 Siter
Aryane Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Og jeg...Ville helst reist bort fra alt maset.Tenk å ligge på en varm strand, bade i varmtvann. lese gode bøker, spise spennende fremmende retter....... Er ikke noe glad i disse kalde månedene jeg,og jula er bare et sluk i lommeboka. Jeg liker også sol og varme, men desember ville jeg ikke vært foruten. Kunne aldri reist bort i julen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg liker også sol og varme, men desember ville jeg ikke vært foruten. Kunne aldri reist bort i julen! Samme her! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg liker også sol og varme, men desember ville jeg ikke vært foruten. Kunne aldri reist bort i julen! Samme her. Desember skal jeg være hjemme i norge. 0 Siter
flisa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeghar 10 feriedager til gode i år og teller på knappene om jeg skal be om å overfør 5 av de neste år - så vi kan ha LAAANG sommerferie - eller ta en uke før jul....tenker nok jeg overfører jeg.... 0 Siter
Speak Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Heldiggris. Tenkte jeg skulle ta litt fri jeg også, men det blir vel i beste fall 3-5 dager før jul/i romjulen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.