Gå til innhold

Nå er det jul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...iallefall nesten. Jeg har jobbet som en gal for å kunne ta meg fri i desember. Helt fri blir det jo aldri da, men så godt som.

Nå er julestjernene komt opp i vinduene og litt pynt på kjøkkenet. Så nå er det bare å sette i gang med julebaksten, småkaker er ikke min sterkeste side, så gode oppskrifter mottas med takk!

Jeg bare elsker desember!

Gjest Sol og varme ønsker jeg meg
Skrevet

Og jeg...Ville helst reist bort fra alt maset.Tenk å ligge på en varm strand, bade i varmtvann. lese gode bøker, spise spennende fremmende retter.......

Er ikke noe glad i disse kalde månedene jeg,og jula er bare et sluk i lommeboka.

Skrevet

Og jeg...Ville helst reist bort fra alt maset.Tenk å ligge på en varm strand, bade i varmtvann. lese gode bøker, spise spennende fremmende retter.......

Er ikke noe glad i disse kalde månedene jeg,og jula er bare et sluk i lommeboka.

Jeg liker også sol og varme, men desember ville jeg ikke vært foruten. Kunne aldri reist bort i julen!

Skrevet

Jeg liker også sol og varme, men desember ville jeg ikke vært foruten. Kunne aldri reist bort i julen!

Samme her!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Samme her. Desember skal jeg være hjemme i norge.

Skrevet

Jeghar 10 feriedager til gode i år og teller på knappene om jeg skal be om å overfør 5 av de neste år - så vi kan ha LAAANG sommerferie - eller ta en uke før jul....tenker nok jeg overfører jeg....

Skrevet

Heldiggris. Tenkte jeg skulle ta litt fri jeg også, men det blir vel i beste fall 3-5 dager før jul/i romjulen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...