Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke oversikt over hvor mye jeg kommer til å bruke, men det er iallefall sikkert at det er altfor mye!

Skrevet

det er helt sykt mye penger som blir brukt....Det er jo lett å bruke 5 - 10 tusen siste uka før jul, til mat frem ca til nyttår.Det kommer alltid noe på. f.eks en nabo som kommer med gave, typisk det vel?, man kjøper jo noe tilbake. Så baller det på seg. ekstra juleblomster, nye juletrelys osv :)

Skrevet

På gaver kommer vi nok til å bruke rundt seks tusen.

Vanligvis kjøper vi mat for ca 1000-1500 kr i uka, så i jula blir det kanskje ca. 5-6000 kr (på to uker)

Julekjoler og tilbehør kommer nok på ca. 2000 kr.

Huttetu!!!! Det ser fælt ut når man setter seg ned og regner på det...

Gjest blomsterløk
Skrevet

På gaver kommer vi nok opp i 7-8000. I tillegg bruker vi vel fort 5000 på mat og diverse. Totalt kommer vi nok fort opp i 15000.

Uff, det er jammen mye penger.

Skrevet

Pakker ca. 7000-7500,-. Ellers blir det lite ekstra. Litt ekstra til mat, men det blir vanligvis ikke så mye. (Får også en eske julemat fra jobben til ca. 1000). Div. blomster og pynt kanskje 200,-. Kanskje noen nye klær - eller kanskje ikke. Dersom vi kjøper noe nytt kan det jo også brukes i andre anledninger. Jeg burde faktisk hatt meg et skjørt/kjole ettersom jeg ikke har noe som passer.

laguna1365380434
Skrevet

Pakker : mellom 4 og 7 tusen et sted. Ellers kommer jeg tildekka bord, bokstavelig talt.

Julepynt har jeg, kjøper kasnskje en ny dings til en femtilapp. Ellers tja? Ikke no?

:-)

Skrevet

Ja vi bruker enormt.

Det går jo dobbelt så mye penger til mat enn vanlig.

God mat og godt drikke koster!

Gaver kommer nok opp i 7-8000.

Å jeg må ha ny finstas da jeg har lagt på meg etter røykeslutt og får ikke igjen knapper.:(

Skrevet

ca 4000 kr.

3000 i presanger og 1000 kr til mat og drikke og snacks.

Skrevet

ca. 7 tusen i dager, og ca. 2 tusen til mat, og ca. 1 tusen til juleblomster og evt. noe ny julepynt. Så sånn omtrent 10 000. I tilegg kommer nytt pentøy til de som "trenger" det. (og det gjør vi stort sett alle hvert år).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...